ShadesOfJae
Legacy Member
Beste,
Sindskort ben ik dj, of toch een poging tot, en als dj zou ik graag een logo'tje hebben.
Dus zou ik willen vragen of misschien één van jullie me een plezier zou willen doen en een logo voor me maken.
Ik heb zelf al een poging ondernomen, maar hier ben ik niet zo tevreden over.
Ik had liever iets in deze stijl gehad. Of terug een LP ertussen ofzo.
Nog één vereiste, er moet Dj Louch opstaan, in dit font.
Ik weet het, veel vereisten en geen poen, maar ik hoop dat er toch iets mooi uit de bus komt vallen.
Als je een logo voor me maakt, kan er wel een eervolle vermelding op mijn website komen te staan, eventueel met een linkje naar de eigen website.
Misschien om wat inspiratie op te doen qua kleuren kan je altijd een kijkje nemen op mijn website.
Alvast bedankt voor de tijd die je erin steekt !
Mvg, Luger
/edit : eenders welk lettertype, maar het moet min of meer techno/trance uitstralen ...
Sindskort ben ik dj, of toch een poging tot, en als dj zou ik graag een logo'tje hebben.
Dus zou ik willen vragen of misschien één van jullie me een plezier zou willen doen en een logo voor me maken.
Ik heb zelf al een poging ondernomen, maar hier ben ik niet zo tevreden over.
Ik had liever iets in deze stijl gehad. Of terug een LP ertussen ofzo.
Nog één vereiste, er moet Dj Louch opstaan, in dit font.
Ik weet het, veel vereisten en geen poen, maar ik hoop dat er toch iets mooi uit de bus komt vallen.
Als je een logo voor me maakt, kan er wel een eervolle vermelding op mijn website komen te staan, eventueel met een linkje naar de eigen website.
Misschien om wat inspiratie op te doen qua kleuren kan je altijd een kijkje nemen op mijn website.
Alvast bedankt voor de tijd die je erin steekt !
Mvg, Luger
/edit : eenders welk lettertype, maar het moet min of meer techno/trance uitstralen ...

