bon_jovi
Legacy Member
Gegroet,
Het zoveelste logo request
.
Voor degene die interesse hebben:
mijn vader en de wielerclub waar hij bij zit de - Nevensvrienden Affligem - zijn op zoek naar een logo.
Nu ik kan wel een beetje overweg met photoshop (wat bij u 10 min. duurt zal mij mss 35 min. tijd kosten maar bon
)
Is mijn vraag hebben jullie mss wat ideeën die ik er kan in verwerken? Hun truitjes e.d. zijn groen en geel getint.
Welk lettertype gebruik ik het best? En als je echt veel goesting mag je een gerust een schetsje maken
Spijtig genoeg heb ik geen wacom
zou het toch wel wat makkellijker maken hé maar bon,
bedankt allezins en ik zal als ik iets 'ontworpen' heb het eens posten voor eventueel behelpende tips.
Het zoveelste logo request
.Voor degene die interesse hebben:
mijn vader en de wielerclub waar hij bij zit de - Nevensvrienden Affligem - zijn op zoek naar een logo.
Nu ik kan wel een beetje overweg met photoshop (wat bij u 10 min. duurt zal mij mss 35 min. tijd kosten maar bon
)Is mijn vraag hebben jullie mss wat ideeën die ik er kan in verwerken? Hun truitjes e.d. zijn groen en geel getint.
Welk lettertype gebruik ik het best? En als je echt veel goesting mag je een gerust een schetsje maken
Spijtig genoeg heb ik geen wacom
zou het toch wel wat makkellijker maken hé maar bon, bedankt allezins en ik zal als ik iets 'ontworpen' heb het eens posten voor eventueel behelpende tips.
.
