Arcas'
Legacy Member
Dag beste medeforumleden ,
Ne maat van mij en ik hebben een cs 1.6 clan en we waren nu aan een site bezig alleen het logo en de Banner ontbreken nog. We hebben al een voorlopige banner maar we vinden die niet goed genoeg eigenlijk. Dit is de eerste keer dat wij dit doen dus. We gebruiken allebei Photoshop 8.0 NL.
Zouden jullie ons kunnen helpen voor een banner en eventueel een logo ? (DarkSummenorS is de naam van onze clan
)
Dit hebben we al ; http://users.telenet.be/samsu007/NIET%20VERWIJDEREN/DarkSummenorSbannerfuur.jpg
Alvast Bedankt
Ne maat van mij en ik hebben een cs 1.6 clan en we waren nu aan een site bezig alleen het logo en de Banner ontbreken nog. We hebben al een voorlopige banner maar we vinden die niet goed genoeg eigenlijk. Dit is de eerste keer dat wij dit doen dus. We gebruiken allebei Photoshop 8.0 NL.
Zouden jullie ons kunnen helpen voor een banner en eventueel een logo ? (DarkSummenorS is de naam van onze clan
)Dit hebben we al ; http://users.telenet.be/samsu007/NIET%20VERWIJDEREN/DarkSummenorSbannerfuur.jpg
Alvast Bedankt
