Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat maakt het u uit als er iemand zoiets vraagt, reageer er dan gewoon niet op hé.Hier bloeit iets mooiWa_denkte zei:Volgens mij zou ik in het echte leven nog goed met Floyd overeenkomen denk ik![]()


FreeKy M@rio zei:Ik hoop echt waar, dat ge iemand vindt die u kan helpen, en trekt u aub nx aan van die gefrustreerde puberkes die hier rondhangen![]()
En blaze, uw posts ben ik ook kotsbeu aant worden ze man...Hebde gij ooit wel iets nuttigs te vertellen???![]()
en
om het compleet te maken.

TiB0 zei:mensen.. dit is een GAMES forum...

ad:TiB0 zei:mensen.. dit is een GAMES forum, als je al betaald wilt worden voor een dom postertje van een studenten project... dan ben je hier niet op de goede plaats naar mijn mening.
Die kerel vraagt dat hier gewoon omdat een poster ontwerpen nu eenmaal niet zijn "talent" is. En als jullie hem dan gaan afbreken omdat hij je geen geld geeft om dit te doen...reageer dan gewoon NIET ipv de rotzak uit te hangen. Als je een betaald jobke nodig hebt ga dan op vacature.be rondhangen ofzo![]()

blaZe zei:1. ik post nog amper hier iets.
2. ik vertel geen bullshit
3. ben geen puber en imho zelfs niet gefrustreerd.
4. ik enkel reageer omdat ik door kinders gelijk gij al mijn zin voor enige NUTTIGE bijdragen hier op dit forum totaal verloren ben en mij beperk tot opmerkingen zoals deze.(en dan echt wel sporadisch)
of om op jouw high level of communication te zeggen, kzen spastjes lijk a kotsmeug plus kinderlijke smiley's gelijk![]()
en
om het compleet te maken.
lekker, was lang geleden tjans...

ad:

, maar da verwacht ge ni van iemand dat al 12 jaar met den auto rijdt, belastingen betaalt, al gaat stemmen, etc... Dus kzou dringend iets doen aan uw (tot nu toe onbekend) sociaal leven en uw uitspraken die (nog eens) nergens op slaan...



)