Archief - REQ: Motorola ROKR > spectaculaire poster

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fartbunny

Legacy Member
Ik wil wel helpen :D not.. doe es zelf je huiswerk hé.. anders gajet nooit ver brengen in je leventje..

Floyd

Legacy Member
Wat een nutteloze discussie. Ga je hier nu verkondigen dat iemand met een "REQ"-thread nooit belangeloos wordt geholpen?! GELUKKIG is dat absoluut niet het geval...
Als ik tijd heb en het is iets waar ik in thuis ben, ben ik altijd bereid iemand te helpen die erom vraagt... Sommigen hebben misschien een verkeerd beeld van het begrip "community"?

Holy Paladin

Legacy Member
daar hebt ge gelijk natuurlijk maar hoe groter de REQ hoe minder waarschijnlijk he :p

Floyd

Legacy Member
En gij neemt het dan op u om die persoon te waarschuwen dat hij volgens u te veel vraagt of zo? ;)

Holy Paladin

Legacy Member
ja :confused:

enfin nee ma ge kunt toch zeggen waarom niemand het doet ... gij zijt ne moeilijke ze :/

DJ_Trash

Legacy Member
lol Floyd; het is al jaar en dag zo dat huiswerk hier niet gemaakt wordt.
er is een verschil tussen iets maken en opinie vragen vs. uw huiswerk laten maken.

Ni den eerste topic waar gij the rebel without a cause aant spelen zijt.

Ik zie het in de stickies niet direct staan; maar een beetje basisethiek leert U da uw huiswerk door iemand anders late maken op deze manier gewoon lame is.

Daarom stel ik voor: Indien het nog ni duidelijk in de forum rules staat, erin te laten opnemen dat je huiswerk zelf maakt!

Floyd

Legacy Member
Rebel without a cause... rebel misschien, maar ik heb toch een duidelijke cause ;)

En zelfs als het huiswerk is, gij zijt toch niet een van die mensen die niet laat afkijken of zijn gemaakte taken niet wil laten overschrijven zeker? :) Wat maakt het u uit als er iemand zoiets vraagt, reageer er dan gewoon niet op hé.

Vintage Hifi

Legacy Member
Volgens mij zou ik in het echte leven nog goed met Floyd overeenkomen denk ik ;)

Evil Banana

Legacy Member
Wa_denkte zei:
Volgens mij zou ik in het echte leven nog goed met Floyd overeenkomen denk ik ;)
Hier bloeit iets mooi :p

Floyd heeft overschot van gelijk,als je die jongen niet wil helpen,reageer gewoon niet.

DJ_Trash

Legacy Member
gaat ni over mijn persoonlijke instelling; gaat erover dat het een ongeschreven regel is op dit forum dat ge uw huiswerk ni laat maken door een ander.(cfr een heeeele hoop precedenten) (en dat die ongeschreven regel best wel opgeschreven mag worden voortaan)

Huiswerk? das voor mij toch al een tijdje geleden zene :p

go_ndw

Legacy Member
Ikzelf sta eerlijk gezegd achter Azerto.
Ok, hij heeft het verkeerd aangebracht maar zoals hijzelf zegt moet hij een campagne samenstellen. Hij komt hier heel vriendelijk zijn vraag aan de man brengen en ik denk niet dat hij zich bewust is van enige kwaaddoenerij. En aan de andere kant, jullie zeggen ook, ja ok ik wil iets in ruil, stel dan iets in ruil voor. Informeer hoeveel mensen dit gaat bereiken en misschien kun je dan zo wel iets regelen. Maar al direct tegen een leerling/student gaan zeggen van, hey ik wil wel geld op tafel zien komen, vind ik toch overdreven.
Nu is dit niet als flame of wat dan ook bedoeld maar eerder een comment.

Spijtig dat mensen niet meer zo behulpzaam zijn als ze ooit waren.

"Ja maar als we deze helpen, dan komt de rest van die mannen hier ook af met hun huiswerk"... Het is aan jullie om uit te maken wie je dan wel of niet helpt of met mss met specifieke regels te werken.

FreeKy M@rio

Legacy Member
Doeme...sommige zijn hier echt wel van die irritante mannekes achter hun pcke ze...
Men mag hier op dit forum nog altijd vrij iets vragen..Maar sommigen zijn al content precies met een vraag om desbetreffende persoon te kleineren... :ironic:
Schandalig, echt waar!
Azerto, kzou u dolgraag willen helpen (zeker omdat ik dit soort werk heel graag doe), maar het probleem is, dat ik nog maar in mn kinderschoenen sta ivm design etc...
Ik hoop echt waar, dat ge iemand vindt die u kan helpen, en trekt u aub nx aan van die gefrustreerde puberkes die hier rondhangen :tongue:

En blaze, uw posts ben ik ook kotsbeu aant worden ze man...Hebde gij ooit wel iets nuttigs te vertellen??? :crazy:

blaZe

Legacy Member
FreeKy M@rio zei:
Ik hoop echt waar, dat ge iemand vindt die u kan helpen, en trekt u aub nx aan van die gefrustreerde puberkes die hier rondhangen :tongue:

En blaze, uw posts ben ik ook kotsbeu aant worden ze man...Hebde gij ooit wel iets nuttigs te vertellen??? :crazy:

1. ik post nog amper hier iets.
2. ik vertel geen bullshit
3. ben geen puber en imho zelfs niet gefrustreerd.
4. ik enkel reageer omdat ik door kinders gelijk gij al mijn zin voor enige NUTTIGE bijdragen hier op dit forum totaal verloren ben en mij beperk tot opmerkingen zoals deze.(en dan echt wel sporadisch)
of om op jouw high level of communication te zeggen, kzen spastjes lijk a kotsmeug plus kinderlijke smiley's gelijk :crazy: :tongue: en :rofl: om het compleet te maken.

:)


lekker, was lang geleden tjans...

TiB0

Legacy Member
mensen.. dit is een GAMES forum, als je al betaald wilt worden voor een dom postertje van een studenten project... dan ben je hier niet op de goede plaats naar mijn mening.

Die kerel vraagt dat hier gewoon omdat een poster ontwerpen nu eenmaal niet zijn "talent" is. En als jullie hem dan gaan afbreken omdat hij je geen geld geeft om dit te doen...reageer dan gewoon NIET ipv de rotzak uit te hangen. Als je een betaald jobke nodig hebt ga dan op vacature.be rondhangen ofzo :(

blaZe

Legacy Member
TiB0 zei:
mensen.. dit is een GAMES forum...

waarom dan deze GFX forum, of het buy & sell forum, of het webdesign forum... om maar te zwijgen van films en DVD forum, het music forum, het auto en moto forum... sport forum.

Tjein, precies wel iet meer als GAMES.

Ik zie echter wel geen DOE ME HUISWERK forum ertussen staan.

nog ne slimme da verder als zijn neus lang is replyed en de moraalridder speelt.
ald die da flamen zijn niet erger als die engeltjes met hun ethiek of komen zeggen hoe het wel moet verlopen op een forum (of net niet)

WANT JULLIE ALLEMAAL HEBBEN TOT NU TOE DEZE JONGEN NIET GEHOLPEN :D

en nog steeds geen zin in :sad:

Belgianbonzai

Legacy Member
TiB0 zei:
mensen.. dit is een GAMES forum, als je al betaald wilt worden voor een dom postertje van een studenten project... dan ben je hier niet op de goede plaats naar mijn mening.

Die kerel vraagt dat hier gewoon omdat een poster ontwerpen nu eenmaal niet zijn "talent" is. En als jullie hem dan gaan afbreken omdat hij je geen geld geeft om dit te doen...reageer dan gewoon NIET ipv de rotzak uit te hangen. Als je een betaald jobke nodig hebt ga dan op vacature.be rondhangen ofzo :(

dat hij dan gewoon direct de reclame van apple en motorola pakt eh...
als ge op een GAMES forum iets voor school komt vragen ben je niet op de goede plaats naar mijn mening ;)

FreeKy M@rio

Legacy Member
blaZe zei:
1. ik post nog amper hier iets.
2. ik vertel geen bullshit
3. ben geen puber en imho zelfs niet gefrustreerd.
4. ik enkel reageer omdat ik door kinders gelijk gij al mijn zin voor enige NUTTIGE bijdragen hier op dit forum totaal verloren ben en mij beperk tot opmerkingen zoals deze.(en dan echt wel sporadisch)
of om op jouw high level of communication te zeggen, kzen spastjes lijk a kotsmeug plus kinderlijke smiley's gelijk :crazy: :tongue: en :rofl: om het compleet te maken.

:)


lekker, was lang geleden tjans...

1. Ofwel zijde nen actieve member en doede uw bakkes open, ofwel zette u eigen op non-active en houde u bakkes dicht. Capiche?
2. Tja...Hierop replyen...Das meer een welles-nietes opmerking, nietwaar blazeke? Bij deze: Gij vertelt meestal (lees:niet altijd) dikke bullshit...
3. Ontkenningsfase, anyone??
4. En nog ne keer herhalen: Als ge ni actief wilt zijn, liever u bakkes toe houden. Aan da sporadisch gedoe van u hebben we nx. En die smileykes staan er wel voor iets he --> om u nog ne keer goe bij u kloten te hebben, ziehier --> :crazy: :tongue: :rofl:

En als laatste wil ik nog zeggen, dat ge het er niet (nog eens) moet inwrijven da ge diene gast ni wilt helpen. We weten het, en die post(s) was/waren dus volkomen nutteloos en overbodig...

Bij deze wil ik zeker nog benadrukken dat ik niets tegen u heb ofzo, echt niet. Maar het is gewoon hoe ge uw posts in mekander flanst...Altijd op zo'n agressieve en betweterige manier...(zie trouwens ook de minidiscussie hier een paar posts terug over de verschillende fora hier).

Enfin, blaze, echt waar, niet persoonlijk, juist uw posts vind ik tegenvallen en het moest er ff uit. Voor de rest veel succes in uw leven en keep on gaming :)

blaZe

Legacy Member
1. Ofwel zijde nen actieve member en doede uw bakkes open, ofwel zette u eigen op non-active en houde u bakkes dicht. Capiche?
of ge zit op een forum waar je vrij mag posten afgezien van activiteit en post je wanneer je zin heb en het je uitkomt. en anders houde u idiote zwart/wit praktijken voor u.
Tja...Hierop replyen...Das meer een welles-nietes opmerking, nietwaar blazeke? Bij deze: Gij vertelt meestal (lees:niet altijd) dikke bullshit...
nietes
3. Ontkenningsfase, anyone??
een puber is leeftijd gebonden, dus dat ben ik niet. het gefrusteerd gedeelte bestempelde ik als imho, als je niet weet wat dit betekent zoek je het op maar dacht niet dat ik dit resoluut ontkende.
4. En nog ne keer herhalen: Als ge ni actief wilt zijn, liever u bakkes toe houden. Aan da sporadisch gedoe van u hebben we nx. En die smileykes staan er wel voor iets he --> om u nog ne keer goe bij u kloten te hebben, ziehier --> :crazy: :tongue: :rofl:
zie punt 1, herhalen is voor in hun gat gebeten randdebielen.
smiley's hebben idd nut, het valt echter hard op als een achtergestelte ze bruikt in hun reply.

En als laatste wil ik nog zeggen, dat ge het er niet (nog eens) moet inwrijven da ge diene gast ni wilt helpen. We weten het, en die post(s) was/waren dus volkomen nutteloos en overbodig...
de eerste was als grap of sarcastische reply omdat ie al schreeuwend riep dat die NIETS wouden bijdragen uit ZIJN thread moesten blijven.

en die lijn zet ik verder.

Ik heb hierdoor nog steeds geen zin gekregen :sad:

Bij deze wil ik zeker nog benadrukken dat ik niets tegen u heb ofzo, echt niet. Maar het is gewoon hoe ge uw posts in mekander flanst...Altijd op zo'n agressieve en betweterige manier...(zie trouwens ook de minidiscussie hier een paar posts terug over de verschillende fora hier).
ik heb ook niks tegen u maar wil toch dat ge u bakkes houd en het afbolt, blaZe de moraalridder die veel blaat in posts over anderen maar zelf niet helpt heeft het gezegd!

Enfin, blaze, echt waar, niet persoonlijk, juist uw posts vind ik tegenvallen en het moest er ff uit. Voor de rest veel succes in uw leven en keep on gaming :)

als je later groot bent ga je dat stilaan begrijpen, er zijn er nog enkele die vroeger regelmatig met me botsen en die nu op enig niveau begrip kunnen tonen en wederzijds.

mensen als jij zitten daar niet tussen, ik houd namelijk niet graag mijn 'bakkes'.

ps: ik heb echt niets tegen u persoonlijk, moest het enkel kwijt :unsure:

(zijde ne wussie of idioot?)

FreeKy M@rio

Legacy Member
Laatste post die ik verspil aan de aandachtshoer die zichzelf blaze noemt...
En kga het nog kort houden ook :lol:

Blaze, kben totaal geen idioot, in tegenstelling tot gij, ik ben totaal geen wussie in tegenstelling tot gij, en persoonlijk denk ik dat ge een zeer asociaal geval zijt, die heel stoer achter de computer doet, maar nog nooit niet van het woord "vriendenkring" heeft gehoord...


Ik kan trouwens moeilijk geloven dat gij al 30 (!) jaar zijt...Kbedoel, eeej man!
Zo'n laag niveau verwacht ge mss iemand van 16-20 (ja kweetet, kval binnen deze categorie, maar ben nogal rijp voor mn leeftijd) ;) , maar da verwacht ge ni van iemand dat al 12 jaar met den auto rijdt, belastingen betaalt, al gaat stemmen, etc... Dus kzou dringend iets doen aan uw (tot nu toe onbekend) sociaal leven en uw uitspraken die (nog eens) nergens op slaan...

Dit gezegd zijnde, ne welgemeende "fuck you, blaze", en kust schonekes mn reet, want ge zuigt apenkloten...

Applaus voor mn eigen :applause: :niceone:

blaZe

Legacy Member
Laatste post die ik verspil aan de aandachtshoer die zichzelf blaze noemt...
En kga het nog kort houden ook :lol:


allez, dan heb ik geen vriendjes om mee te praten :(

Blaze, kben totaal geen idioot, in tegenstelling tot gij,
ik ben niet overtuigd helaas.
ik ben totaal geen wussie in tegenstelling tot gij,
helemaal niet overtuigd. ik vertel immers niet iemand hun bakkes toe te houden omdaarna af te komen met "tis niets persoonlijks..."
en persoonlijk denk ik dat ge een zeer asociaal geval zijt, die heel stoer achter de computer doet, maar nog nooit niet van het woord "vriendenkring" heeft gehoord...
dit moet ik bevestigen, ik heb inderdaad geen vrienden en doe enkel stoer achter de computer.
omdat ik irl weet dat de mogelijkheid bestaat dat ik een klap op me bakkes kan krijgen. (maar in mijn vriendenkring mijd ik dan ook hypocrieten of wereldverbeteraars zonder zelf effectief bij te dragen.)


Ik kan trouwens moeilijk geloven dat gij al 30 (!) jaar zijt...Kbedoel, eeej man!
geloof het vrij, zelfs getrouwd en papa .. ik bedoel eeej man!

Zo'n laag niveau verwacht ge mss iemand van 16-20 (ja kweetet, kval binnen deze categorie, maar ben nogal rijp voor mn leeftijd) ;)
toegegeven, ik voel me ook stukken jonger maar dat gij nogal rijp zijt voor u leeftijd... gniffel.

maar da verwacht ge ni van iemand dat al 12 jaar met den auto rijdt, belastingen betaalt, al gaat stemmen, etc... Dus kzou dringend iets doen aan uw (tot nu toe onbekend) sociaal leven en uw uitspraken die (nog eens) nergens op slaan...
want anders wat?...
heb jij dan weet van mijn sociaal leven, is dat voorbarig en kortzichtig van u om ervover te beslissen?

Dit gezegd zijnde, ne welgemeende "fuck you, blaze", en kust schonekes mn reet, want ge zuigt apenkloten...
oef, ik vreesde al dat ge iets van niveau ging tonen zoals ge u rijpheid wou aantonen :)

Applaus voor mn eigen :applause: :niceone:
terecht, zo een sterke uiteenzetting. (zeg ik ook tegen mijn 7-jarig neefje als ie iets goed doet, applaus voor jezelf ;) )

en? heb jij die jongen nu al geholpen?
welke nuttige bijdrage buiten extra spam, extra flames heb jij dan gegeven.
waarom hou jij je bakkes niet als ik dat vraag?
waarom verwacht jij dit dan wel van mij?

enfin, nu heb ik zoveel vragen en zit jij met je laatste post.
ik ga ook niet meer reageren want na je "fuck you" heb ik behoorlijk angst gekregen en vrees dat ik buiten de nul vrienden ook nog jou ga kwijtraken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan