Vespa
Legacy Member
Ahoihoi!
Ik ga in de zomer wsl men pocketbike spuiten, maar ik zou begot nie weten welke kleuren/patroon etc. Nu heb ik ne maat gevraagd om hem uit tesnijden en de kappen wit te laten. Nu ist aan jullie om hem dus te "verven". Dus laat uw photoshop skills eens zien
Make something "purty"
Klikie http://users.skynet.be/vespa.ben/pocket.jpg
Ni op de modder lette
Zo is em nu nog: http://users.skynet.be/vespa.ben/IMG_2027_edited.jpg
mvg
Vespa!
Ik ga in de zomer wsl men pocketbike spuiten, maar ik zou begot nie weten welke kleuren/patroon etc. Nu heb ik ne maat gevraagd om hem uit tesnijden en de kappen wit te laten. Nu ist aan jullie om hem dus te "verven". Dus laat uw photoshop skills eens zien

Make something "purty"
Klikie http://users.skynet.be/vespa.ben/pocket.jpg
Ni op de modder lette

Zo is em nu nog: http://users.skynet.be/vespa.ben/IMG_2027_edited.jpg
mvg
Vespa!


)

