Archief - REQ: Tattoo ontwerp

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bart Religion

Legacy Member
Zag dat hier al enkele tattoo reqs waren. Nu zoek ik 'n iemand die prima tattoos kan zetten (en ontwerpen eventueel) Zelf heb ik niet direct een design maar ik moet een zogenaamde Man's Ruin plak hebben. Fan van de classics ;)

voorbeelden.

230ladyluckhm6.jpg


mansruinms2.jpg


mansruincy5.jpg


Mijn vraag is dus wie de tattoo artisten zijn die zoiets kunnen zetten.
Liefst in Vlaanderen eventueel Nederland.

SweetEmmaRose

Legacy Member
En dit kon niet in de tattoo en piercing thread?
Dit heeft nu toch echt een niks te maken met GAD?

dresse

Legacy Member
is er een tattoo en piercing thread?
En dit heeft toch vrij veel met Graphics en Art te maken? Tattoo's zetten is echt wel een kunst :)
mor enfin, weet wel ni of ge hier veel geholpen gaat zijn aangezien hier niet echt mensen zitten die daar mee bezig zijn denk ik...

DeBuGGeR

Legacy Member
ik meen mij toch te herinneren dat dieselpower geregeld tattoos liet zetten... :p

maar ik kan u jammer genoeg ni verder helpen

w00tw00t

Legacy Member
Hmm Pin Up girls. Ge kunt eens mss gaan rondvragen in rockabilly winkels zoals bv ene op de kammestraat. Zij zullen wel weten waar u naartoe te sturen.

syndrom

Legacy Member
ga naar harai in gent zeg daje zoeits wilt, die zal dat uittekenen en dan ook zetten en voila.

SweetEmmaRose

Legacy Member
dresse zei:
is er een tattoo en piercing thread?
En dit heeft toch vrij veel met Graphics en Art te maken? Tattoo's zetten is echt wel een kunst :)
mor enfin, weet wel ni of ge hier veel geholpen gaat zijn aangezien hier niet echt mensen zitten die daar mee bezig zijn denk ik...
Ja, in vrije tijd en lifestyle. https://www.beyondgaming.be/archive/vrije-tijd-lifestyle-gezondheid.143/tattoos-piercings.498664
tattoo's zetten is een kunst, maar een tattoo artiest zoeken is toch geen thread waard hier?
DeBuGGeR zei:
ik meen mij toch te herinneren dat dieselpower geregeld tattoos liet zetten... :p

maar ik kan u jammer genoeg ni verder helpen
Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!



Nee.

w00tw00t

Legacy Member
Tvalt te bekijken in welke mate tattoo zetten kunst is.
Er zijn er die freehand werken en dat is de top voor mij :love: al wil ik zelf geen tattoos

dresse

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Ja, in vrije tijd en lifestyle. https://www.beyondgaming.be/archive/vrije-tijd-lifestyle-gezondheid.143/tattoos-piercings.498664
tattoo's zetten is een kunst, maar een tattoo artiest zoeken is toch geen thread waard hier?

Ja.. dat is een apparte thread... Er zullen ook wel al threads geweest zijn op zwam over een grafische studierichting, of op general over photoshop ergens... Tis niet omdat er ergens op dit gigantische forum al een thread over een bepaald onderwerp is dat ineens alles dat ook maar iets ermee te maken heeft in die thread moet gedropt worden.

Enfin, van mij mag dit gerust blijven staan, als de persoon denkt hier te vinden wat hij zoekt is dat het waard. Ik betwijfel echter sterk dat ge hier uw ding gaat vinden en ben ook wel van mening dat ge beter naar een pro zoekt via de gebruikelijke kanalen zoals de goudengids bijvoorbeeld :-) (of de thread die emma aanhaalde kan u idd misschien ook al verder helpen.)

Bart Religion

Legacy Member
Tnx voor de postieve replies al.
Zal ook ff in de andere thread deze post anders. Totaal niet gezien dat er zo een was.

Harai tattoo had ik de website al gezien, maar ziet er qua stijl toch andersuit. Meer oriential & tribals?

syndrom

Legacy Member
bij harai werken twee mensen é, de een is goed in oriental shizzle en de ander is goed in oldskool enzo.

Bart Religion

Legacy Member
Eens mijn licht moeten gaan opsteken dan, sowieso al prima dingen gehoord over Harai tattoo.

Zeggen dat ik daar vroeger 1000 keer gepasseerd ben toen ik nog in het middelbaar zat, maar zonder te gaan kijken. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan