BloodSeaker
Legacy Member
Hoi
Een tijd (hele tijd) geleden was er LOLLER of zo die alphacorners had gemaakt. Hij heeft toen verteld dat deze zomer hij dit opnieuw zou ontwikkelen enzovoort. Echter, ik heb een tijd gewerkt met 1.5 en ook heel even met 1.6 beta. En voor mij werkte dat perfect voor wat ik het gebruikte.
Na een PC format heb ik nu de 1.5 nog wel, maar ben ik de beta kwijt. Kan iemand mij die bezorgen eventueel? (bij pm bezorg ik je men mailadres) Alvast bedankt.
Een tijd (hele tijd) geleden was er LOLLER of zo die alphacorners had gemaakt. Hij heeft toen verteld dat deze zomer hij dit opnieuw zou ontwikkelen enzovoort. Echter, ik heb een tijd gewerkt met 1.5 en ook heel even met 1.6 beta. En voor mij werkte dat perfect voor wat ik het gebruikte.
Na een PC format heb ik nu de 1.5 nog wel, maar ben ik de beta kwijt. Kan iemand mij die bezorgen eventueel? (bij pm bezorg ik je men mailadres) Alvast bedankt.
