Archief - SEARCH: AutoCAD 2006 Tutorial (NL)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kill0rBee

Legacy Member
'llo,

Ben zo pas begonnen met architectuur tekeningen om te zetten van op 't school ('k doe Architectuur/Beeldende Kunsten) in AutoCAD en ben nu op zoek naar een soort Nederlandstalige tutorial van AutoCAD '06 (of vroegere versies) waar ze u de basisprincipes uitleggen en ook bepaalde oefeningen geven. Liefst gratis natuurlijk indien mogelijk. Dus als iemand zo'n tutorial ergens op het i-net weet staan. Laat hier dan AUB iets weten.

Alvast bedankt,
Mvg K-Bee

sephyr

Legacy Member
Ik doe architectuur aan ugent en ik meen vernomen te hebben dat er bij ons een nederlandstalige cursus te verkrijgen was, maar aangezien die over de versie van 2004 was heb ik mij die nie aangeschaft... kwil wel eens navraag doen, moest je geïnteresserd zijn...
Verder heb ik nog wa digitale bestanden, waaronder in 't nederlands, een met uitleg over 2D-tekenen in autocad (word-bestand, 28 pag., voornamelijk uitleg over welke knop wat doet, basis dus), en een over vizrender...
de overige ivm met 3D, en licht en materiaal, zijn allemaal in 't engels

Kill0rBee

Legacy Member
Zou ge die bestanden dan eens kunnen door sturen aub ? (die van in 't NL en Engels) heb hier ondertussen zelf al een oud boekske gevonden van autocad.
PM me maar link ofzo door of moet ik m'n mail pm'en ?

CtrlAshDel

Legacy Member
cursus van stlucas in gent, hebbek nooit gelezen, omdak der al mee kon werken misschien da gij der iets mee zijt
het zijn de 2 pdfs in http://users.pandora.be/ash/stlucas
den enen is iets van 130 paginas en slaat e beetje op uitleggen van commandos, den anderen hoe je moet je acad document klaar maken voor af te plotten. aub, dank u wel

Indieanus

Legacy Member
wij zijn nu net begonne met Autodesk Revit Building 8.1 .

CtrlAshDel

Legacy Member
Indieanus zei:
wij zijn nu net begonne met Autodesk Revit Building 8.1 .
kben da op mezelf aant leren, kvind da ze het onnodig ingewikkeld hebben gemaakt en tis totaal ni overzichtelijk maar denk wel handig

Kill0rBee

Legacy Member
Ok, iedereen die mij tot nu toe al heeft geholpen, Mercie !!! Is al goede hulp geweest :)

Indieanus

Legacy Member
Wolfje zei:
kben da op mezelf aant leren, kvind da ze het onnodig ingewikkeld hebben gemaakt en tis totaal ni overzichtelijk maar denk wel handig
ja idd, alé het concept is echt handig, en als ge er ene keer goed mee weg zijt, bespaart het volgens mij enorm veel tijd op autocad en dergelijke, ma tis idd ni zo gemakkelijk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan