Kill0rBee
Legacy Member
'llo,
Ben zo pas begonnen met architectuur tekeningen om te zetten van op 't school ('k doe Architectuur/Beeldende Kunsten) in AutoCAD en ben nu op zoek naar een soort Nederlandstalige tutorial van AutoCAD '06 (of vroegere versies) waar ze u de basisprincipes uitleggen en ook bepaalde oefeningen geven. Liefst gratis natuurlijk indien mogelijk. Dus als iemand zo'n tutorial ergens op het i-net weet staan. Laat hier dan AUB iets weten.
Alvast bedankt,
Mvg K-Bee
Ben zo pas begonnen met architectuur tekeningen om te zetten van op 't school ('k doe Architectuur/Beeldende Kunsten) in AutoCAD en ben nu op zoek naar een soort Nederlandstalige tutorial van AutoCAD '06 (of vroegere versies) waar ze u de basisprincipes uitleggen en ook bepaalde oefeningen geven. Liefst gratis natuurlijk indien mogelijk. Dus als iemand zo'n tutorial ergens op het i-net weet staan. Laat hier dan AUB iets weten.
Alvast bedankt,
Mvg K-Bee
