Archief - SEARCH: Digitale versie van de reclame telenet

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TrioNiX

Legacy Member
Weet niet echt waar dit moet dus probeer ik hier eens. Ben op zoek naar de digitale versie van de reclame dat Telenet voorlopig aan het doen is. Je weet wel de reclamefolders die iedereen in de bus krijgt, dat zou ik graag in digitale versie hebben voor de grote foto dat er op staat. Deze heb ik nodig voor een presentatie dat ik binnenkort moet geven en vind het absoluut niets van op het internet. Het enige dat ik kan vinden is de banner dat voorlopig op site van telenet staat. Deze heb ik kunnen recupereren.

Nog even verduidelijk het gaat over de reclame met de naald dat in een balon vol water prikt. Daar een grote foto van zou super zijn.

Nog eens sorry als ik dit verkeerd gezet heb. Heb geen idee waar ik anders met mijn vraag kan.

Dank bij voorbaat.

Matthias

V!$u4L

Legacy Member
Vraag het eens aan reclamebureau TBWA, zij hebben de campagne bedacht en gerealiseerd. Als je een oerdegelijke reden zou hebben, kan je er misschien aan geraken.

V!$u4L

Legacy Member
TrioNiX zei:
Als het een belangrijke presentatie is, kan TBWA Brussel je verder helpen!
Ik heb er m'n stage gedaan, de campagne werd ontwikkeld toen we er zaten.
Maar ik kan het niet voor u doen. Succes!

NAGD

Legacy Member
Voor een powerpoint presentatie is een jpeg toch voldoende. Als het een geprinte presentatie is, de huis aan huis folder inscannen.

TBWA gaat je dat beeld echt niet geven. Dat is eigendom van Telenet het beste wat je van hen kan verwachten is een lage resolutie versie ervan waar je dan het copyright maar best bij vermeld.

@V!$u4L: Ik heb net wat freelance werk gedaan voor Tequila/Agency.com :) Wel een leuk bureau. Ken je Lim bij TBWA dan? Die heeft bij mij op school gezeten in Sint-Lucas.

V!$u4L

Legacy Member
NAGD zei:
TBWA gaat je dat beeld echt niet geven. Dat is eigendom van Telenet het beste wat je van hen kan verwachten is een lage resolutie versie ervan waar je dan het copyright maar best bij vermeld.
Ah ok, want vóór we er zaten, moesten we een high-res affiche van Eurostar hebben. We hadden dat gevraagd aan een AD, die nog op onze school heeft gezeten, en die leverde dat zonder probleem aan. :) But you know...

NAGD zei:
@V!$u4L: Ik heb net wat freelance werk gedaan voor Tequila/Agency.com :) Wel een leuk bureau. Ken je Lim bij TBWA dan? Die heeft bij mij op school gezeten in Sint-Lucas.
TBWA is idd cool. Ja, ik ken haar, de wereld is klein. Ze zit bij Tango, dacht ik. Die is wel leuk, vooral toen ze toonde dat ze wel (gebrekkig) kon jumpen op het feestje. :D

LunchBox

Legacy Member
"Ben op zoek naar" > pompom.. SEARCH-prefix. (sticky lezen aub, staat er niet voor niks)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan