Archief - SEARCH: free professional graphics

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KoenDK

Legacy Member
Gezocht : websites met free graphics, maar dan vooral op professioneel vlak
vroeger had ik er 2 gevonden , maar vind ze echt niet meer terug :(

het rare is : deze picture gallery wordt nog veel gebruikt in de bedrijfswereld
want soms kom ik headers tegen (op hun website) en dan begint er toch zo een belletje te rinkelen hoor :D :D


nu ja
kent er iemand zulke websites?

ik denk aan pictures à la high buildings / mensen in maatpak die je mag gebruiken / van die secretaressekes op bureau :p / gebouw bekeken vanuit raar standpunt / voorbijrazende trein (komt verdomd veel terug) / ....



thx :$

KoenDK

Legacy Member
guRuh zei:
www.istockphoto.com
Ja ik kijk naar de 3 grootste photoshop nerds op aarde hun programma :cool:

EDIT: is niet gratis blijkbaar, my bad


enorm spijtig dat zulke foto's niet free zijn
aangezien het zulke foto's zijn dat ik zoek :D

vooral die oude man daar op dat koord, met building op achtergrond
mmmmmmeeegaa :love: :love:

LunchBox

Legacy Member
Veel voorkomende misvatting is dat "royalty free" helemaal niet wil zeggen dat ze gratis zijn. Je betaald bij royalties "per gebruik" ervan, is het dus royalty free moet je slechts één keer betalen en gebruik je het nadien zo vaak als je wilt.

Hetzelfde immers met tax free.. de vertaling van free is in beide gevallen "vrij van" en niet "gratis".

wrong`

Legacy Member
LunchBox zei:
Veel voorkomende misvatting is dat "royalty free" helemaal niet wil zeggen dat ze gratis zijn. Je betaald bij royalties "per gebruik" ervan, is het dus royalty free moet je slechts één keer betalen en gebruik je het nadien zo vaak als je wilt.

Hetzelfde immers met tax free.. de vertaling van free is in beide gevallen "vrij van" en niet "gratis".

je was te rap :), koop dvd's met pro beelden als je echt mooie werken wilt maken, ze kosten maar 1000 euro het stuk :')

Le Preinz

Legacy Member
Straks denken ze nog dat ik reclame lig te maken voor Blue vertigo (http://www.bluevertigo.com.ar/) maar ook in deze post lijkt deze resource site me gigantisch relevant. Ga maar eens rondneuzen. Er is een apart onderdeel stockphoto sites, al dan niet betalend gerangschikt.

Anendel

Legacy Member
Goeie site diene vertigo!
Ik denk dat istockphoto één van de betere sites is. Heb er een paar keer een beeld van gebruikt (royalties gekocht) en het is echt wel goedkoop!
Itt bv http://pro.corbis.com/

Anendel

Legacy Member
volledig free is niet waar. Bij sommige foto's op sxc.hu staat expliciet vermeld dat je de auteur moet toelating vragen om foto te mogen gebruiken. Dus toch opletten!

frenzal

Legacy Member
in photoshop cs2 kun je via de "bridge" kun je zeer veel stockfotos doorzoeken low res is "gratis" ik weet nimeer juist wat de exact voorwaarden zijn

KoenDK

Legacy Member
yellloooow


ik was mij dus aan het registreren op de site van SXC
na 3 pogingen (3 email adressen) ben ik het een beetje beu aan het worden
voor de activatie moet je dus op link klikken die toekomt in je mailbox,
welnu, ik kreeg altijd de melding

ERROR
No Such User


:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Lo_fi

Legacy Member
..En dat weet je aan ons te melden omdat wij uiteraard die site beheren of nu massaal onze verontwaardiging gaan uiten..?

*useless bumpen is zo 2002..*

KoenDK

Legacy Member
Lo_fi zei:
..En dat weet je aan ons te melden omdat wij uiteraard die site beheren of nu massaal onze verontwaardiging gaan uiten..?

*useless bumpen is zo 2002..*

kerel
wtf is wrong with you?

1. het is hier een forum
2. vele mensen gebruiken de (bekende) site van sxh
3. wie weet heeft iemand dit ook al meegemaakt, en kan hij mij een oplossing geven



ik kan trouwens moeilijk mijn probleem gaan posten op hun forum,
aangezien ik niet ingelogd geraak



ik heb trouwens ook mailtje gestuurd naar hun, maar ik weet niet of ik antwoord zal krijgen,
vandaar even de check op telenet forum :p

Lo_fi

Legacy Member
KoenDK zei:
kerel
wtf is wrong with you?

Interessante vraag. Kunnen we misschien eens een aparte thread voor aanmaken..


KoenDK zei:
1. het is hier een forum
2. vele mensen gebruiken de (bekende) site van sxh
3. wie weet heeft iemand dit ook al meegemaakt, en kan hij mij een oplossing geven

*zucht* Adem nu maar rustig. Het komt vast wel in orde.

KoenDK

Legacy Member
thx for the links
ik was eigenlijk wel op zoek naar foto's
en liefst sites met zoekfuncties
zodanig dat ik kan zoeken op mouse/landscape/trashbin/paper/...


volgens mij was sxc hier perfect voor, maar helaas geraak ik er niet op ingelogd,
en ze antwoorden ook niet op men mailtje :sad:


maar ik zal de links een bekijken :niceone:

KoenDK

Legacy Member
omg
met mijn 4e email adres (hotmail) ben ik er zojuist wél in geslaagd om mij te registreren op SXC


:eek:



in alle geval, problem solved :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan