Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
M-BE zei:gimp...
TiB0 zei:Op je DA staat toch dat je Photoshop CS2 gebruikt![]()
dresse zei:in photoshop is wel geen kader-functie eh Tibo!
Ik gebruik daar ook een plugin voor...![]()
En dan wa foefelen en dan krijgt ge wel een schoon, doch simpel kaderke.
Zo doe ik het toch.