KoenDK
Legacy Member
kent er iemand een goed sFTP programma zoals WinSCP? helaas is WinSCP niet goed genoeg voor mij, veel te veel beperkingen... Filezilla idem...
ik heb een goed programma gevonden, maar helaas betalend
anyway, indien iemand iets weet, just let me know
anders betalen we er wel voor
ik heb een goed programma gevonden, maar helaas betalend
anyway, indien iemand iets weet, just let me know
anders betalen we er wel voor
