dennisgodderie
Legacy Member
Korte uitleg:
Ik werk bij I-city. I-city is "iets" dat gesubsidieerd is en mensen de kans geven om een project op pootjes te zetten. Samen met 1 begeleider en nog 2 collega's werken wij aan een project "De Lijn".
Bedoeling van het programma:
Busroutes berekening vanop je Pocket PC. Dit kan overal waar er wireless internet is, maar ook offline éénmaal de berekende route in "Mijn routes" is opgeslagen. Dit is de hoofdzaak van het programma, maar op latere basis komen en een hoop meer fucties bij, zoals bv Live Tracking van een opgevraagde bus, zodat je op voorhand ziet of je hem gaat missen of niet
Nu ik sta in om een "ontwerp" te maken voor de basic van het programma. We gaan het project ontwikkeling in .net en xml. Maar voor het design, gebruik ik als voorbeeld html.
Nu ben ik op zoek naar ideetjes om zo'n programma structureel te schikken. Je ziet op de volgende link http://www.webenhost.be/temp/delijn (bereken router linkt door) wat ongeveer mogelijk moet zijn. Maar dit is wat "te gewoon" vind ik zelf. Houdt er rekening mee indien je suggesties doet, dat dit op een resolutie voor een Pocket PC moet mogelijk zijn.
Ideeën qua mogelijkheden mogen ook. Bv: ik zou geen dropdownbox gebruiken, maar bv laten intypen: gen (en dat het programma zelf er genk van maakt) of iets dergelijks. Geen ideeën ivm analyse van het project, maar op de opbouw van het programma
Merci alvast
Ik werk bij I-city. I-city is "iets" dat gesubsidieerd is en mensen de kans geven om een project op pootjes te zetten. Samen met 1 begeleider en nog 2 collega's werken wij aan een project "De Lijn".
Bedoeling van het programma:
Busroutes berekening vanop je Pocket PC. Dit kan overal waar er wireless internet is, maar ook offline éénmaal de berekende route in "Mijn routes" is opgeslagen. Dit is de hoofdzaak van het programma, maar op latere basis komen en een hoop meer fucties bij, zoals bv Live Tracking van een opgevraagde bus, zodat je op voorhand ziet of je hem gaat missen of niet

Nu ik sta in om een "ontwerp" te maken voor de basic van het programma. We gaan het project ontwikkeling in .net en xml. Maar voor het design, gebruik ik als voorbeeld html.
Nu ben ik op zoek naar ideetjes om zo'n programma structureel te schikken. Je ziet op de volgende link http://www.webenhost.be/temp/delijn (bereken router linkt door) wat ongeveer mogelijk moet zijn. Maar dit is wat "te gewoon" vind ik zelf. Houdt er rekening mee indien je suggesties doet, dat dit op een resolutie voor een Pocket PC moet mogelijk zijn.
Ideeën qua mogelijkheden mogen ook. Bv: ik zou geen dropdownbox gebruiken, maar bv laten intypen: gen (en dat het programma zelf er genk van maakt) of iets dergelijks. Geen ideeën ivm analyse van het project, maar op de opbouw van het programma

Merci alvast
