Lama`NiFkE
Legacy Member
Hoi,
'k heb nu sinds 2 dagen Lightwave 8.5 (8.0 + 8.5update) geïnstalleerd.
Heeft iemand hier voor goede (nederlandstalige als mogelijk) tutorials hoe ik simpele dingen maak, met de camera werk en hoe ik bijvoorbeeld een arm kan doen bewegen of een knie...
Greetz,
NiFkE
'k heb nu sinds 2 dagen Lightwave 8.5 (8.0 + 8.5update) geïnstalleerd.
Heeft iemand hier voor goede (nederlandstalige als mogelijk) tutorials hoe ik simpele dingen maak, met de camera werk en hoe ik bijvoorbeeld een arm kan doen bewegen of een knie...
Greetz,
NiFkE



(die schetsen)