snake5555
Legacy Member
ik ben op zoek naar een logo waar een hond en mens aan het lopen zijn in de natuur. ikzelf ben een leek, maar ga proberen om met afbeeldingen van het internet of Word zelf iets te maken. Maar ik weet dat er hier betere kunstenaars/ tekenaars zijn die dit kunnen, dus als jullie willen helpen zou dit leuk zijn
groeten
groeten