xyounessx
Legacy Member
als er iemand een signature nodig heeft hoeft het maar te vragen , ik wil wel een kleine betaling niet veel hangt van de moeilijkheid van de sig af .
als je wil moet je me maar eens iets laten weten op [email protected] .
zoals je wilt (= ,
sorry dat deze thread niet zo professioneel gemaakt is maar ik heb vandaag niet veel tijd
ik zal later wel wat verandere.
THX for Reading
als je wil moet je me maar eens iets laten weten op [email protected] .
zoals je wilt (= ,
sorry dat deze thread niet zo professioneel gemaakt is maar ik heb vandaag niet veel tijd
ik zal later wel wat verandere.THX for Reading

