Killertweety
Legacy Member
Hallo iedereen
Ik had graag geweten wat jullie vinden van deze website van onze school:
http://www.ursulinenmechelen.be/
Er gaan op school stemmen op om de lay-out volledig te herwerken omdat hij al 'meer dan 3 jaar oud is'. Dat is ook zo, maar ik ben altijd voorstander geweest van sobere, duidelijke sites.
Wat denken jullie? Toch hier en daar wat updaten? En op welke manier? Bewegende flikkerdingen toevoegen vind ik overigens maar niks!
Ik had al gedacht om de navigatie bovenaan een soort 'fade-over' effectje te geven (ik gebruik misschien niet de juiste term!), maar aan het originele concept zou ik niet veel veranderen. Ik zou zeggen, test zelf eens uit hoe snel je informatie vindt op onze site, want daar draait het in principe om denk ik... .
Bedankt voor de goeie raad!
Killertweety
PS: het merendeel van de pagina's is voorlopig nog in pure html geschreven, maar dat wordt binnenkort hoogstwaarschijnlijk PHP...
Ik had graag geweten wat jullie vinden van deze website van onze school:
http://www.ursulinenmechelen.be/
Er gaan op school stemmen op om de lay-out volledig te herwerken omdat hij al 'meer dan 3 jaar oud is'. Dat is ook zo, maar ik ben altijd voorstander geweest van sobere, duidelijke sites.
Wat denken jullie? Toch hier en daar wat updaten? En op welke manier? Bewegende flikkerdingen toevoegen vind ik overigens maar niks!
Ik had al gedacht om de navigatie bovenaan een soort 'fade-over' effectje te geven (ik gebruik misschien niet de juiste term!), maar aan het originele concept zou ik niet veel veranderen. Ik zou zeggen, test zelf eens uit hoe snel je informatie vindt op onze site, want daar draait het in principe om denk ik... .
Bedankt voor de goeie raad!
Killertweety
PS: het merendeel van de pagina's is voorlopig nog in pure html geschreven, maar dat wordt binnenkort hoogstwaarschijnlijk PHP...
(animated gifs meestal
)