Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dresse zei:en die met het parasolleke is men vriendin![]()
hmmm... jaja :ironic:dresse zei:zweepje gegeven ipv paraplu.


Ik trek mijn cyaan meestal wa omhoog voor de schaduw en mijn K slider een kleeein beetje. In illustrator dandresse zei:knieën!! Ik wist datk iets vergeten was!!
EN qua inkleuren, thx.. ben paar nieuwe dingskes aant gebruiken welke ik al lang wist ma om één of andere reden nog nooit had toegepast... inkleuren van lijnen bijvoorbeeld doet echt veel!...
Ook kleurde ik vroeger altijd met zwart men schaduwen en zette die dan op softlight boven men "color" layer. Ma tgeeft veel beter als ge die schaduwen met een bruintint kleurt en dan op softlight zet... geeft warmere schaduwen...


DieselPower™ zei:Pff tetten zijn gewoon extreem moeilijk om die perfect te krijgen.

SweetEmmaRose zei:Kijken naar de tette doen jullie ni ofwa?
Tzal nen interessante meet worden dan, alle

