Archief - SKETCHBOOK: Drommels.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Drommels.

Legacy Member
Goeie avond iedereen!

Ik ben Mattijs en kijk hier al een tijdje gewoon rond. Heel af en toe post ik eens wat, maar ik denk niet veel mensen mij hier kennen :). Als ik wat tijd heb stel ik mij eens uitgebreid voor in de voorstel-thread :).

Via deze sketchbook zou ik graag wat feedback hebben over mijn tekeningen. Een vraagje: mogen stencil-schilderijen hier ook gepost worden?
EDIT: zie 5e post voor stencils

Om te beginnen: enkele tekeningen met chinese inkt + waterverf.

1.
wandelaar.jpg

mattijs1.jpg


2.
hugo.jpg


3.
IMGP0292.jpg

springenderobot.jpg


4.
opgesloten.jpg


Wat denken jullie? Redelijk amateuristisch denk ik?

mvg!
Mattijs

DieselPower

Legacy Member
Lieve Mattijs, dit is het enige forum waar [ /img] werkt. Gelieve er dan ook gebruik van te maken, wij zijn hier nogal lui :p

Het is uw thread eh, ge doet wa ge wilt, behalve 3D, dat moet in de render thread...

Buiten de laatste vind'k ze wel leuk, wel spijtig dat de verhouding nergens kloppen, iets dat denk ik niet met opzet gebeurd is. Maar blijven posten die handel!

Drommels.

Legacy Member
Ik heb het aangepast :niceone:

In ieder geval voor de comment!

Ik ga later enkele stencils uploaden :).

grtz!

DeBuGGeR

Legacy Member
Hulp zal je hier zeker en vast krijgen, maar verwacht je voorlopig niet aan al te veel lovende commentaar.

Persoonlijk vind ik de tekeningen maar wat gewoontjes, het spreekt me gewoon niet echt aan, maar ik veronderstal dat je wil bijleren en iedereen is ergens begonnen.

Ik hoop gewoon dat je blijft oefenen zodat er na een tijdje toch een duidelijke evolutie merkbaar is, oefenen en blijven oefenen.

Drommels.

Legacy Member
Nee ik verwacht niet meteen lovend commentaar :). Ik blijf zéker oefenen :).

Hier enkele van mijn recentere stencils:

milesdavismattijs.jpg

madem1024.jpg

engelnges.jpg


En "op straat":
buddha.jpg



Mijn ambitie ligt vooral in het verbeteren van mijn stencils, dat is mijn "specialiteit".

grtz!

DieselPower

Legacy Member
Waarde gij diegene die er hier ook verkocht? Allez een paar fora lager bij buy&sell

SweetEmmaRose

Legacy Member
Heel mooie schilderijen, moest ik muren hebben zou ik er al lang één of meedere hebben gekocht :p

V!$u4L

Legacy Member
w00tw00t zei:
Dus ge woont op straat ? :p
Stout, stout. :D

Je stencils zijn kewl, voortdoen. De eerste lijken nogal op vector traces, maar je zou eens actuelere of nog satirische dingen kunnen maken. Dat volg ik zeker op.

Je inkt- en waterverftekeningen voelen nog prematuur aan, maar dat zijn in ieder geval interessante materialen. Probeer eens iets met lijnvoering met de inkt.

Floyd

Legacy Member
Wow die stencils zijn in ieder geval van een veel hoger niveau dan je tekeningen! Hou het allebei vol, zou ik zeggen, maar laat die stencils komen.. ;)

Drommels.

Legacy Member
Thanks allemaal! :)

Ik ga vooral mijn stencils proberen te verbeteren in de toekomst. Die eerste dingen doe ik als ik niet veel tijd heb, maar toch even creatief wil bezig zijn, zoals examens.

@Vi!$u4L: Dat vind ik zelf eigenlijk ook het grootste gemis in mijn schilderijen, er zit niet veel inhoud in. Ik wil inderdaad wat kritischere, satirischere werken maken, maar dat komt er nog van.

grtz! :)

D3C0Y

Legacy Member
dien buddha emmik is zien staat int graffiti straatje in gent (kveronderstel dat het diene is van de foto :D)

shieke dinges die stencils

Drommels.

Legacy Member
Ik heb vorige week eens een nieuwe gezet in 't straatje:

IMGP0813.jpg

final.jpg


detail van de tekst:

tekstgraffkopie.jpg


Grtz!

dresse

Legacy Member
:) hehe.
Ik volg u, overlaatst bij een vriendin gelogeerd daarna gaan eten en daarna nog is binnengewipt bij ne maat. Zowel de vriendin, de maat als het restaurant hadden hetzelfde stencil ophangen :|

leuk gedaan wel!

D3C0Y

Legacy Member
ah morgen gannik is checken of hem der nog staan :D, ma kvrees ervoor
want der zijn veel van de retards die gewoon over de schone dingen iets super crappy zetten int straatje

V!$u4L

Legacy Member
Leuk. Ja, dat vroeg ik me af... wat is de levensduur van je stencils meestal? 24 uur?

Breakfast at Tiffany's Audrey Hepburn

Drommels.

Legacy Member
Die Buddha heeft er vreemd genoeg in deftige staat een 5-6 maanden gestaan denk ik.
In feite stond hij er nog steeds redelijk zichtbaar, maar wel vol tags. Deze Audrey Hepburn heb ik op hetzelfde plaatsje gezet, over de restanten van mijn Buddha :D. Ik ben benieuwd hoe lang Audrey het volhoudt...

flameboy

Legacy Member
Idd, dienen budha heeft er echt lang gestaan.

btw, Drommels, wa was nu weer den prijs van den Overspray enzo?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan