Surion_
Legacy Member
Hey iedereen,
Ik ben net begonnen met concept art, heb al wat op papier gemaakt en ingescand. wat critics and comments zouden zeer welkom zijn om te zien wat ik kan verbeteren e.d.
spacemarine:
Wou eens iets in cartoon-style maken, dit is het resultaat
:
Dit is een onafgewerkte draak. ben ermee gestopt omdat er iets niiet aan klopt.. maar weet niet echt wat...:
en als laatste, een totaal mislukte dwarf
:
Ik ben net begonnen met concept art, heb al wat op papier gemaakt en ingescand. wat critics and comments zouden zeer welkom zijn om te zien wat ik kan verbeteren e.d.
spacemarine:
Wou eens iets in cartoon-style maken, dit is het resultaat
:
Dit is een onafgewerkte draak. ben ermee gestopt omdat er iets niiet aan klopt.. maar weet niet echt wat...:
en als laatste, een totaal mislukte dwarf
:


