Xoliul
Legacy Member
Nu mijn eerste jaar DAE is afgelopen en ik enkel nog moet wachten op mijn punten, dacht ik eraan om eens mijn tekenwerk van dit jaar online te zetten. Sommige dingen van vorig semester heb ik al laten zien in de schetsthread, maar die is een beetje weggezakt.
Here goes:
Semester 1, ruwweg chronologisch:
herfstvakantieopdrachten, oa wapens en helmen designen, voertuig in omgeving tekenen met massa's voorstudies, en zelfontworpen model van voertuig tekenen:
Eindopdracht voor examen, kwam neer op "design een voertuig met een duidelijke nationailteit en functie". Ik heb 3 ontwerpen gesleten, omdat het zo leuk was en eigenlijk telkens een beter bedacht.
Eerst was een Nazi-bommenwerper, zelf afgekeurd omdat hij uiteindelijk teveel op bestaande Arado's leek. Die derde in kleur was mijn eerste digitale painting.
Daarna wou ik één of ander duitse ijsbreker/slagschip maken, een idee dat ik eigenlijk al lang had. Afgekeurd omdat het uiteindelijk gewoon maar een boot was en mijn fantasie niet genoeg liet zien. Derde is tweede digipaint ooit, dit keer in Painter, is nooit afgeraakt.
Aangezien er max 15 img's per post mogen doe ik verder in replies. Liefst niet ertussen gaan replien dus
Here goes:
Semester 1, ruwweg chronologisch:
herfstvakantieopdrachten, oa wapens en helmen designen, voertuig in omgeving tekenen met massa's voorstudies, en zelfontworpen model van voertuig tekenen:
Eindopdracht voor examen, kwam neer op "design een voertuig met een duidelijke nationailteit en functie". Ik heb 3 ontwerpen gesleten, omdat het zo leuk was en eigenlijk telkens een beter bedacht.
Eerst was een Nazi-bommenwerper, zelf afgekeurd omdat hij uiteindelijk teveel op bestaande Arado's leek. Die derde in kleur was mijn eerste digitale painting.
Daarna wou ik één of ander duitse ijsbreker/slagschip maken, een idee dat ik eigenlijk al lang had. Afgekeurd omdat het uiteindelijk gewoon maar een boot was en mijn fantasie niet genoeg liet zien. Derde is tweede digipaint ooit, dit keer in Painter, is nooit afgeraakt.
Aangezien er max 15 img's per post mogen doe ik verder in replies. Liefst niet ertussen gaan replien dus

)

(allez dresse heeft mij da toch gezegd)
