Archief - skullcandy wallpaper inzending

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

u4ea

Legacy Member
Ik vroeg mij gwn af of iemand op dit forum toevallig ook al een zelfgemaakte wallpaper heeft verzonden op de site van skullcandy? (da merk me die seksie headsets:p)
http://www.skullcandy.com/wallpapers.html

Aangezien de kwaliteit van sommige wallpapers(beginner) en aangezien ik ook beginner ben (photoshop misschien 10 keer opengedaan?:p),heb ik dan ook rap eentje gemaakt.
http://img513.imageshack.us/img513/1219/wallpaperdd3.jpg
is wel verkleint naar 800*600 omda het te groot was -.-
doet me eig denken manhunt:p

ik ga nu probere iets beter te maken( ni moeilijk :$)

u4ea

Legacy Member
DieselPower™ zei:
Ge hebt een vraag dan?

Ik vroeg mij gwn af of iemand op dit forum toevallig ook al een zelfgemaakte wallpaper heeft verzonden op de site van skullcandy?

dresse

Legacy Member
Wat Diesel hiet terecht mee wil bedoelen is dat ge de juiste prefix moet gebruiken.
Heeft iemand dat al gedaan? -> Q
Check mijn inzending -> Check
Check mijn inzending, hou er wel rekening mee dat ik beginner ben -> BEGINNER
Hé, kijk wat ik ontdekt heb, deze info wou ik even met julie delen -> INFO

wat wordt het?
uiteraard kan een post meerdere prefixen omvatten, maar ik denk niet dat hier de belangrijkste bedoeling is ons te informeren over die wallpaper contest? of wel?

u4ea

Legacy Member
dresse zei:
Wat Diesel hiet terecht mee wil bedoelen is dat ge de juiste prefix moet gebruiken.
Heeft iemand dat al gedaan? -> Q
Check mijn inzending -> Check
Check mijn inzending, hou er wel rekening mee dat ik beginner ben -> BEGINNER
Hé, kijk wat ik ontdekt heb, deze info wou ik even met julie delen -> INFO

wat wordt het?
uiteraard kan een post meerdere prefixen omvatten, maar ik denk niet dat hier de belangrijkste bedoeling is ons te informeren over die wallpaper contest? of wel?

wist uiteraard niet welke te kiezen en dacht da ik maar 1 kon kiezen:unsure:
:$

dresse

Legacy Member
tis niks :)
ge kunt er idd maar eentje kiezen, maar dan moet ge wel de meest passende kiezen en uw thread ook zo proberen op te stellen dat het duidelijk is voor ons wat ge wilt bereiken met uw thread...

Nu is het zo precies een gecamoufleerde 'beginner' of 'check' die zo opgesteld is dat moesten we negatieve commentaar geven gij nog altijd kunt zeggen: 'twas wel ni de bedoeling om commentaar te geven op mijn werk eh'...

Achja... Het werkje is ok, de zijbar verneukt het wel. En nee ik doe daar ni aan mee... :) Maar toch bedankt voor de info :)

u4ea

Legacy Member
dresse zei:
Achja... Het werkje is ok, de zijbar verneukt het wel. En nee ik doe daar ni aan mee... :) Maar toch bedankt voor de info :)

ah crap,kheb alleen in jpeg opgeslage,
bye bye layers :sad:

LunchBox

Legacy Member
Heb er een "beginner" thread van gemaakt aangezien je eerder feedback wilt en anderen hun eventuele inzendingen vraagt voor inspiratie (aanpak van eenzelfde briefing) of iets dergelijks.

DieselPower

Legacy Member
Probeer eens in illustrator of in ps met de pentool, die vrouwencontour gaat meer tot zn recht komen als ze ni zo blurry is :)

u4ea

Legacy Member
LunchBox zei:
Heb er een "beginner" thread van gemaakt aangezien je eerder feedback wilt en anderen hun eventuele inzendingen vraagt voor inspiratie (aanpak van eenzelfde briefing) of iets dergelijks.
thnx :)

DieselPower™ zei:
Probeer eens in illustrator of in ps met de pentool, die vrouwencontour gaat meer tot zn recht komen als ze ni zo blurry is :)

Had die juist blurry gemaakt omdat het origineel nogal een lage resolutie had met nogal serieuze gekartelde lijnen:p
en me pentool heb ik nooit gewerkt ,en nu snap ik waarom,kan daar echt ni mee werken:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan