u4ea
Legacy Member
Ik vroeg mij gwn af of iemand op dit forum toevallig ook al een zelfgemaakte wallpaper heeft verzonden op de site van skullcandy? (da merk me die seksie headsets
)
http://www.skullcandy.com/wallpapers.html
Aangezien de kwaliteit van sommige wallpapers(beginner) en aangezien ik ook beginner ben (photoshop misschien 10 keer opengedaan?
),heb ik dan ook rap eentje gemaakt.
http://img513.imageshack.us/img513/1219/wallpaperdd3.jpg
is wel verkleint naar 800*600 omda het te groot was -.-
doet me eig denken manhunt
ik ga nu probere iets beter te maken( ni moeilijk
)
)http://www.skullcandy.com/wallpapers.html
Aangezien de kwaliteit van sommige wallpapers(beginner) en aangezien ik ook beginner ben (photoshop misschien 10 keer opengedaan?
),heb ik dan ook rap eentje gemaakt.http://img513.imageshack.us/img513/1219/wallpaperdd3.jpg
is wel verkleint naar 800*600 omda het te groot was -.-
doet me eig denken manhunt

ik ga nu probere iets beter te maken( ni moeilijk
)

ad: