j design
Legacy Member
Hallo iedereen
Ik ben bezig met het ontwerpen van een website voor een vzw.
Ik heb een probleem en ik zou echt niet weten waar ze zit.
Ben dan ook een totale noob op html en css gebied.
Het betrefd Klik hier
Zoals je ziet stelt het niet zoveel voor.
Nu mijn vraag:
In IE blijft alles mooi staan, maar in FF verspringt de "fotopagina" wat bij mij.
Als er nog verdere informatie bij moet om dit probleem op te lossen laat maar weten.
Als er verder nog opmerkingen zijn voor de code laat maar komen.
Ik moet en wil nog heel veel leren.
Wel, ze is in opbouw
.
Ik vroeg me ook af:
Ik laat op elke pagina alles opnieuw laden.
Dit zijn dus afzonderlijke pagina's allemaal.
Is er een mogelijkheid dat ik alles op dezelfde pagina doe?
Ik heb al wat gelezen van frames. maar dan scroled de achtergrond niet volledig.
De achtergrond is van behoorlijke grote en als die dan altijd moet geladen worden.
Opmerkingen naar mezelf toe:
- De fotopagina's heb ik zelf niet gedaan, ik ga er na verloop van tijd een slimbox van maken.
- De banner appart laten inladen en niet op de achtergrond zetten.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen, al twijfel ik er niet aan.
Bedankt
Ik ben bezig met het ontwerpen van een website voor een vzw.
Ik heb een probleem en ik zou echt niet weten waar ze zit.
Ben dan ook een totale noob op html en css gebied.
Het betrefd Klik hier
Zoals je ziet stelt het niet zoveel voor.
Nu mijn vraag:
In IE blijft alles mooi staan, maar in FF verspringt de "fotopagina" wat bij mij.
Als er nog verdere informatie bij moet om dit probleem op te lossen laat maar weten.
Als er verder nog opmerkingen zijn voor de code laat maar komen.
Ik moet en wil nog heel veel leren.
Wel, ze is in opbouw
.Ik vroeg me ook af:
Ik laat op elke pagina alles opnieuw laden.
Dit zijn dus afzonderlijke pagina's allemaal.
Is er een mogelijkheid dat ik alles op dezelfde pagina doe?
Ik heb al wat gelezen van frames. maar dan scroled de achtergrond niet volledig.
De achtergrond is van behoorlijke grote en als die dan altijd moet geladen worden.
Opmerkingen naar mezelf toe:
- De fotopagina's heb ik zelf niet gedaan, ik ga er na verloop van tijd een slimbox van maken.
- De banner appart laten inladen en niet op de achtergrond zetten.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen, al twijfel ik er niet aan.
Bedankt
