Devil9L
Legacy Member
Iemand hier ervaring met flash of beter swish?
ik weet niet juist ondere welke fora onderdeel dit moet dus here it goes..
een cirkel tekenen : no problem;
een aftelling maken (9 to 0) op de second: no problem;
maar een cirkel zichzelf laten opvullen met een opvulkleur in 1s
opvulrichting clockwise.. lukt me niet..
heeft hier iemand al ervaringen mee?
thx.
ik weet niet juist ondere welke fora onderdeel dit moet dus here it goes..
een cirkel tekenen : no problem;
een aftelling maken (9 to 0) op de second: no problem;
maar een cirkel zichzelf laten opvullen met een opvulkleur in 1s
opvulrichting clockwise.. lukt me niet..
heeft hier iemand al ervaringen mee?
thx.