Archief - TheWebHype

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

j design

Legacy Member
Hey
De ontwerpen vind ik goed.
Mooi en gebruiksvriendelijk

opmerkingen:
over eigen site:
-Ik zou je banner zoals je footer doen. een gewone gradient. Ik zie een eerder korrelig verloop.
-In het midden van je banner zit een naad. Ik denk niet dat dat de bedoeling was.
Het is te hoogte van het logo. Wss de achtergrond van die afbeelding dat niet juist past.
-Bij de aboutus loopt de zwarte tekst een klein beetje over de afbeelding (mannetjes en vrouwtjes) waardoor het minder leesbaar is.
over je portfolio:
-Atermis Transport werkt niet bij mij in IE, komt er wel volledig op in FF waar wel nog steeds het menu niet werkt.
-Bij de andere sites werken ook enkele knoppen niet. Deze komen er wel volledig op in IE
-De achtergronden zijn wat minder. Ik vind het jammer dat je wel een goed ontwerp hebt en dat er dan in je achtergrond naden zitten. (vooral bij die lijnen onder 45° gamersavenue)
Op het eerste zicht valt het zo niet op maar als je wat beter kijkt, lijkt dat toch onprofesioneel.

Huey

Legacy Member
Hi allemaal, bedankt voor de feedback j design, maar de portfoliosites zijn in feite eigenlijk puur ter illustratie.. Ik zal eens zien hoe het zit met die gradients.

@ xavez, aangepast :) bedankt

SyRuS.be

Legacy Member
Algemeen een gebruiksvriendelijke site met een leuke indeling. Wel jammer dat er op de about us pagina eigenlijk niks staat dat mensen echt moeten weten (zeker met zo'n .com gaan ze denken dat je 'bedrijfje' US based is).

Ook worden er mij wat teveel verschillende blauwtinten gebruikt:
- Logo blauw
- Achtergrond blauw
- About us icon blauw
- Get in touch icon blauw
- Hand in hand mannetjes donkerblauw
- Slogan background blauw (zet deze in het grijs van je mouse-over navigatie text)
- Kleine icoontjes in pagina hebben ook elk nog een andere blauwtint

Dat is wel jammer en best makkelijk nog aan te passen

Er zou wat meer ruimte links en rechts van je Congratulations! bodytext mogen (kleeft nogal links en rechts).

Iets meer line-height zou de 6 kleine textvlakjes wat luchtiger maken (ruimte is er toch)

Je promise is geen promise maar eerder een soort value...

Gooi deze weg http://www.thewebhype.com/images/space.gif

Client en Get in touch pagina's zitten wel goed


Hopelijk ben je er iets mee.

Groetjes

Yoni

Huey

Legacy Member
Bedankt Yoni :)
Zal er rekening mee houden, zie je op SiteDeals!

Huey

Legacy Member
Charlie DW, ik heb u nog niet tegengekomen op SD in een contest zelf maar heb je werk al wel bekeken :)

cheers
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan