csimiamifreak
Legacy Member
Hallo,
Ik ben een Analyst-Programmeur in opleiding en ik moet een eindwerk maken voor een bedrijf, zij zouden graag een programma willen als efficy een CRM (customer relationship management).
Nu sinds ik een "Probie" ben is alle hulp en informatie welkom !
Met vriendelijke groetjes en een gelukkig nieuwjaar
Cynthia
Ik ben een Analyst-Programmeur in opleiding en ik moet een eindwerk maken voor een bedrijf, zij zouden graag een programma willen als efficy een CRM (customer relationship management).
Nu sinds ik een "Probie" ben is alle hulp en informatie welkom !
Met vriendelijke groetjes en een gelukkig nieuwjaar
Cynthia