Conspectus
Legacy Member
Hey iedereen
't Was al een tijdje geleden dat ik hier nog eens kwam kijken, en ik merkte dat je nu ook photofolio's kan posten. Aangezien het jaar op zijn einde loopt zal ik hier ook eens een willekeurige selectie uit 2008 posten:
___
___
___
___
___
___
___
___
___
___
___
___
___
___
___
Meer foto's zijn te zien op mijn photoblog (Dieter Van Holder -- Photography)
't Was al een tijdje geleden dat ik hier nog eens kwam kijken, en ik merkte dat je nu ook photofolio's kan posten. Aangezien het jaar op zijn einde loopt zal ik hier ook eens een willekeurige selectie uit 2008 posten:
___
___
___
___
___
___
___
___
___
___
___
___
___
___
___
Meer foto's zijn te zien op mijn photoblog (Dieter Van Holder -- Photography)
Uitgebreide commentaar volgt later. 
.
