Archief - Van Holder

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Conspectus

Legacy Member
Hey iedereen

't Was al een tijdje geleden dat ik hier nog eens kwam kijken, en ik merkte dat je nu ook photofolio's kan posten. Aangezien het jaar op zijn einde loopt zal ik hier ook eens een willekeurige selectie uit 2008 posten:

___
get.image.asp


___
get.image.asp


___
get.image.asp


___
get.image.asp


___
get.image.asp


___
get.image.asp


___
get.image.asp


___
get.image.asp


___
get.image.asp


___
get.image.asp


___
get.image.asp


___
get.image.asp


___
get.image.asp


___
get.image.asp


___
get.image.asp


Meer foto's zijn te zien op mijn photoblog (Dieter Van Holder -- Photography)

Gromme

Legacy Member
Op je profiel.

Life on Edge - Die met de berggeiten (?) is echt een zalige foto!

Zalig trouwens, die rock'n roll stijl.

Matt.

Legacy Member
Zitten paar mooitjes tussen! Ook wel paar waar ik de compo wat slordig vind. :) Uitgebreide commentaar volgt later. ;)

LunchBox

Legacy Member
hierse de conspie, wanneer krijg'k uw zus nog'ns te zien? :) ge weet er de locaties altijd wel uit te kiezen, jammer dat die laatste drie hun detail zo dichtloopt op hun donkere kledij en de omgeving.

Floyd

Legacy Member
Die laatste, niiiiiice

Lagwagon-dude is de broer van Thomas Van der Veken he? maar ik heb dat al is gevraagd heb ik het idee. Vanwaar kent gij die?

Conspectus

Legacy Member
Via zijn freaky schilderijen die ik op deviantart zag. ik heb hem maar 1 keer ontmoet en hij had toen een monsterkater ;)

Fish, je mag altijd bij mij thuis op de koffie komen als ellegible suitor. Ze is momenteel single. Als ze je om een of andere reden niet uitlacht en je bij haar in de gunst komt hoop ik dat het haar beter afgaat dan dat meisje die je zo mooi van je zijde hebt geknipt op je idfoto op je website ;).

'k Heb toch wel even een traantje weggepinkt toen ik zag dat ik niet meer in het lijstje van affiliated friends sta *snif* :(.

The fortunes at the court are ever shifting.

LunchBox

Legacy Member
uhm Dieter, ik vis hier net m'n sourcefile op en wat blijkt: je staat daar toch nog wel tussen.. 5de link down - op de mainpage nog wel! (ps: ik mag geen koffie maar als je fruitsap hebt kom'k wel'ns langs)

/edit: kzie het al, je hebt het over die grijze pagina.. zal'k ook'ns terug updaten dan. (ik herinner me dat'k die ooit'ns heb geupdate omdat een paar mensen hun site down was)

LunchBox

Legacy Member
het aantal mensen dat standaard (at any given time) fruitsap in huis heeft, is groter dan het aantal dat fristi koopt Pieter.. dus zoveel moeite wil'k'm nu ook ni laten doen he. (hij laat al toe dat'k iets over z'n zus vraag.. dat was'n paar jaar geleden wel anders) ;)

Conspectus

Legacy Member
Haha. Das omdat mijn zus intussen afgestudeerd is van de kleuterschool ;)

Conspectus

Legacy Member
EN idd, 'k heb rats over die link gekeken. Ik was inderdaad naar die grijze gaan kijken. Here you go:

minutemaid.jpg

vincentvc

Legacy Member
was die dwerg ni in de laatste neveneffecten?
anyway, zéér zéér goede fotografie. :)

Typhon`

Legacy Member
Ah Dieter, nice zoals altijd hé ;).
Nog altijd huisfotograaf van de kreun? :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan