Ik denk dat je best aparte afbeeldingen gaat gebruiken ipv 1grote.
De achterste repeat-x en dan de andere erboven.
Dan kan je die centreren.
Ofwel je afbeelding symmetrisch maken en dan centreren.
Nu werk je met een assymetrische afbeelding die je links boven gaat plaatsen
Heb je die flashintro zelf gemaakt?