Archief - VOTE: Battle: 02 Character concept

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dresse

Legacy Member
metal slug? :wtf:

enfin, heb mista zen post ff ge-edit met typhon zijn nieuwe versie...
misschien dat de jury die even wilt bezien om dan te beslissen dat ze toch niet in de top5 komt... :)

tinbie

Legacy Member
En ik vind die van Dresse en Her_zull 1 gewoon het beste.

Moeilijk te kiezen om dat ze beide naar een ander doel streven en toch even goed zijn uitgewerkt :)

bRahms

Legacy Member
1. Her_Zhull, eerste inzending

Prachtige inzending waar bovendien nog het meest verhaal achter zit. Alles krijgt zijn plaats binnen de tekening en je kan er naar je eigen gevoel een verhaal rond bouwen. Moderne oorlog, opstand én gezag komen bij mij als voornaamste standpunten naar boven. Petje af en overduidelijk mijn favoriet.


2. Bolteh

Deze sprak me vooral aan om het concept, de uitwerking mocht er ook wel zijn, maar is toch onderdaans aan de uitwerking+concept van HerrZhull.

3. Mistabeen

Origineel, zoals we Davy kennen. Bovendien heel mooi uitgewerkt, jammer van het omvervallen van de figuur (don't shoot me now !). Een feministische opvatting van de holocaust, mooi concept.

4. dresse

Typisch dresse, en vooral origineel. Een aparte opvatting van het thema, met als centraal thema: "je moet niet sterk zijn om gevaarlijk/stoer over te komen". Jammer dat dit concept dan weer ietwat afwijkt van het vooropgelegde concept, maar desalniettemin een verdiende 4de plaats


5. Her_Zhull, tweede inzending

Een vijfde plaats, vooral om de grafische prachtigheid van het werkje. Prachtig uitgewerkt, deed me een beetje terugdenken aan Shredder *waar is de tijd...*. Jammer genoeg niet zo sterk als de eerste inzending, en houdt het voor mij hier ook op. Geen echt verhaal achter te vinden of te zoeken.


Noot: Gmotha's inzendingen waren zeker ook knap en afgewerkt, maar persoonlijk ben ik niet zo'n favoriet van dergelijke werkjes.. Alhoewel de tweede me enorm aansprak, maar niet pastte binnen het thema.

dêsh'

Legacy Member
  1. Her_Zhull 1
  2. Bolteh
  3. GransmasterL
  4. Gmotha 1
  5. dresse


  1. Her_Zhull 1
    Zonder twijfel de winnaar in deze battle voor mij. Zeer leuk idee, en nog mooi uitgevoerd ook.

  2. Bolteh
    De 2e plaats is fel bevochten geweest tussen bolteh en grandmasterL. Uiteindelijk heb ik toch gekozen voor Bolteh. Waarom? De uitwerking. Kvind ze allebei qua concept even sterk, maar de uitvoering van bolteh is beter.

  3. GrandmasterL
    Zoals reeds gezegd, het concept zit zeker & vast ok! Spijtig van de foutjes die voorkomen (benen). Dat heeft u de 2e plaats gekost.

  4. Gmotha 1
    Een typische doorwinterde sci-fi soldier die al heel wat heeft meegemaakt. 't mocht iets beter uitgewerkt zijn maar het concept (wat toch de voornamelijk opdracht was), vind ik goed.

  5. dresse
    Typische dresse-stijl. Zeer mooi getekend, maar het straalt meer een soldaat van een aantal jaren terug uit, dan een nucleair character. Maar toch voor de mooie tekenenkunsten nog een 5e plaats. ;)


Spijtig van w00tw00t dat hij zijn inzending niet verder heeft afgewerkt. Als hij dit had afgewerkt en er toch ietsje langer aan gewerkt had, had hij van mij de 5e plaats gekregen.

dresse

Legacy Member
dus onafgewerkt tekenen en rommelig inkleuren wordt nu al aanzien als 'dresse-stijl' ofwa :(
wacht maar tot ge mijn nieuwe vet strakke illustraties ziet volgende week!! :)

achja, zolang datk met die 'stijl' de mista maar versla :p

Bolteh

Legacy Member
*voor de handliggende mop*

Ja, vandaar da uw mama u dresse genoemt heeft, jij bent ook onafgewerkt en rommelig

*/voor de handliggende mop*

Srr, laat op de avond enzo :(

Indieanus

Legacy Member
1. Bolteh
2. Herr_Zhull 2
3. Gmotha
4. Dresse
5. GrandmasterL

(Herr_Zhull 1 kwam voor mij niet in aanmerking vanwege de omgeving. Het character primeerde, terwijl deze voorstelling enorm versterkt werd door het geheel van de prent)

(comments volgen later)

Mistabeen

Legacy Member
Anvilke zei:
supposed to be funny? :wtf:
noz realy supposed to be honnest

annywayz, hopelijk kan hotboiled nog ff een gaatje vinden omte voten, hij had gezegd dat hij ging proberen maarja, zaken gaan voor natuurlijk. :)

Mistabeen

Legacy Member
soit, HB zal niemeer voten, me wa vertraging eindig ik de votes, tkomt vooral omdak hier een gans weekend heb gezete me mijn familie ^^

Bizzie

Legacy Member
Bij deze dan mijn favorieten:

- Rebelchick van Mistabeen (weeral gij :crazy: :p )
- Concept Rebel van Dresse
- Nice Doggy van Gerritn
- Continental Trooper van Typhon
- SR Assault-Unit van Bolteh

Dit zijn naar mijn deskundige mening (*kuch*) de beste uit de hele bende, en ook de meest complete.

dresse

Legacy Member
gekke uitslag bizzie... maarja, smaken verschillen eh :) (en ik mag eigenlijk ni klagen in u uitslag :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan