Archief - Webontwikkelaars & Designer (bij Intracto)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

peng

Legacy Member
Waarde kornuiten,

Misschien kennen sommigen me nog van 'vroeger' toen ik hier regelmatig wel eens wat postte. Nu werk ik bij een online communicatiebureau in Herentals waar we nog wat volk zoeken. Er zat hier vroeger heel wat talent, en nu ook nog als ik het zo bekijk, dus waag ik m'n kansen hier maar en informeer ik even of niemand geïnteresseerd is in een leuke job bij Intracto.

We werken hier momenteel met 13 vrolijke mensen ( qua leeftijd tussen de 19 & 35, dus een jong en hip bedrijf ;) ) en we zijn gelegen in de rustige St-Jobstraat in Herentals, niet zo ver van het station. Qua klantenbestand moeten we niet onderdoen voor meer bekendere bedrijven: Illusion, P&O Ferries, Azur, TV-Vlaanderen, ... Voor een volledige lijst verwijs ik jullie graag naar de website.

Maar goed, wat we dus zoeken zijn webontwikkelaars & een designer.

Webontwikkelaars:
  • Je hebt grondige kennis van PHP
  • Je werkt in een object georiënteerde structuur
  • Je hebt grondige kennis van databanken (Access, MS SQL, MySQL)
  • Je hebt inzicht in en ervaring met frameworks (vb. Smarty / CakePHP)
  • Je kan vlot overweg met Adobe producten zoals Photoshop en Flash
  • HTML en CSS zijn kinderspel

Wat je zou doen bij ons:
  • Je bouwt in samenwerking met je account manager projecten volledig uit
  • Je doorloopt alle fasen van een webontwikkelingsproces (van analyse tot oplevering)
  • Je communiceert met onze klanten
  • Je ondersteunt je collega’s en teamgenoten

Designer:
  • Je beschikt minstens over een diploma secundair onderwijs 3de graad diploma niveau
  • Je bent onderlegd in Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign
  • Je hebt inzicht in de opbouw van een website en kan meepraten over de materie
  • Je bent ondernemend, communicatief en sociaalvaardig
  • Je bent flexibel ingesteld
  • Je kan zelfstandig werken
  • Je bent een doorzetter
  • Je kan een sterk en creatief portfolio voorleggen
  • Je hebt een commercieel aanvoelen

Wat je zou doen bij ons:
Je bedenkt en ontwerpt nieuwe concepten in opdracht van onze klanten. Het opbouwen van e-mailings, het ontwerpen van websites, het vormgeven van brochures, het communiceren met klanten... behoort allemaal tot jouw takenpakket!


Wat er allemaal tegenover staat:
  • Een stimulerende werkomgeving binnen een 13 koppig jong team
  • Voltijds en afwisselend werk
  • Een competitief loonpakket
  • Hospitalisatieverzekering
  • Maaltijdcheques
  • Doorgroeimogelijkheden en extra verloning naar inspanning

Voel je je aangesproken? Zit uw droomjob hierbij!? Stuur dan direct uw sollicitatiebrief & CV naar [email protected], het opperhoofd van onze stam.

Als je meer wil weten over Intracto verwijs ik je nog eens naar de website.

Alvast bedankt voor uw aandacht en misschien tot binnenkort bij Intracto? :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan