waarvoor moet da dienen?
hoe goed en hoe gedetailleerd moet het eindresultaat zijn?
hoeveel tijd heb je om het programma te leren?
maya zou ik eerder nemen voor animaties en characters... 3dsmax/3dsviz lijken me wel aangeraden
sketchup is gratis dacht ik... 3dsmax kost zo'n €3800
er zijn echter ook programma's speciaal voor azo scenes te maken...
er zijn zo veel applicaties, je moet wat meer info geven om een goed antwoord te geven
is het eenmalig? is het voor persoonlijk gebruik of professioneel? wat is het doel van je werk? hoeveel tijd/geld heb je?
je kan altijd een trial versie van 3dsmax gebruiken voor persoonlijk gebruik, gedurende 30 dagen... een studentenlicentie is redelijk betaalbaar...