fartbunny
Legacy Member
hmzja.. kheb hier ook es rap 5 minuten gemodelled en heb mezelf verplicht om het hier op te zetten zodat ik beetje verplicht ben om het af te werken..
kan wel de concept schets nie online zetten omdat mijn scanner zijnen pijp aan Maarten gegeven eeft
anywee.. first clay render :
gelukkig ebbik nog paar maand want nu trekket op nix :doh:
kan wel de concept schets nie online zetten omdat mijn scanner zijnen pijp aan Maarten gegeven eeft
anywee.. first clay render :
gelukkig ebbik nog paar maand want nu trekket op nix :doh:

maar er moet nog een heel stuk achter het bakkie komen dusjah.. is zeker nog niet af en zal zeker niet hetzelfde zijn..