Joskevic
Legacy Member
Ik heb nog een schoonheidfoutje in men nav menu staan, als je de bovenste rubriek openvouwt, komt die over de onderste. Ik weet nie hoe ik die onderste kan laten schuiven wanneer de bovenste opent. Ik heb ergens een script voor dat menu gezocht (http://www.dhtmlcentral.com/script/script.asp?id=2 )en aangepast.
Weet iemand hoe ik dat kan laten schuiven?
www.vcdozies.be.tt/dozies.htm
Weet iemand hoe ik dat kan laten schuiven?
www.vcdozies.be.tt/dozies.htm


