netlash
Legacy Member
Welke code moet ik gebruiken om in een xhtml document op een valide manier een flash-object te embedden ?
Iemand een idee ?
Zie: http://www.netlash.be/dip_2005/nl
Iemand een idee ?
Zie: http://www.netlash.be/dip_2005/nl