Deefees
Legacy Member
Op 1280 x 960 wordt mijn site www.deefees.be ietwat verkeerd weergegeven, althans de pagina waarop men de taal kiest, de Britse vlag staat namelijk niet helemaal rechts. Ik ben een pietje-precies dus moet dat rechts! Vertel me hoe aub.
Bedankt.
*edit: titel is verkeerd, het moet dus helemaal rechts staatn ^^ questie van de symmetrie te behouden
Bedankt.
*edit: titel is verkeerd, het moet dus helemaal rechts staatn ^^ questie van de symmetrie te behouden