dendaak
Legacy Member
Hallo naar aanleiding van deze thread:
https://www.beyondgaming.be/forums
Kan je zien dat in IE mijn menu onderde header staat, en de achtergrond niet te zien is. Ik heb al lang zitten zoeken, en mijn code opgekuist, maar nog steeds zie ik mijn fout niet.
Kan iemand mij aub helpen?
Bedankt alvast.
Ward
https://www.beyondgaming.be/forums
Kan je zien dat in IE mijn menu onderde header staat, en de achtergrond niet te zien is. Ik heb al lang zitten zoeken, en mijn code opgekuist, maar nog steeds zie ik mijn fout niet.
Kan iemand mij aub helpen?
Bedankt alvast.
Ward