-=Apollo=-
Legacy Member
Hallo,
ik ben momenteel bezig met het maken van een website voor een doe het zelf-zaak maar ik zit nog met een klein probleem met de uitlijning van de website. Ik wil dat die ten allen tijde mooi in het midden van IE of FF staat.
Ik heb het CSS scriptje gebruikt die ik hier op het forum eens ben tegen gekomen. Maar blijkbaar werkt het niet goed.
De intro van de website is wél mooi uitgelijnd, zowel horizontaal als vertikaal!
Bij de eigenlijke website met de content enzo loopt het echter mis:
Ik wil er dus gewoon voor zorgen dat alles mooi in het midden staat zoals het forum hier
!
Het laatste probleem is het niet volledig weergeven van de website als ik mijn browser naar een kleiner formaat sleep. De header enzo worden precies bijgesneden ... Ik zie niet hoe ik dit kan verhelpen.
Link
Hopelijk weten jullie raad!
Grtz
ik ben momenteel bezig met het maken van een website voor een doe het zelf-zaak maar ik zit nog met een klein probleem met de uitlijning van de website. Ik wil dat die ten allen tijde mooi in het midden van IE of FF staat.
Ik heb het CSS scriptje gebruikt die ik hier op het forum eens ben tegen gekomen. Maar blijkbaar werkt het niet goed.
De intro van de website is wél mooi uitgelijnd, zowel horizontaal als vertikaal!
Code:
#content_main
{
position:absolute;
left:50%;
top:50%;
width:900px;
height:581px;
margin-left:-450px;
margin-top:-290.5px;
background-color:Transparent;
}
Bij de eigenlijke website met de content enzo loopt het echter mis:
Code:
#content
{
position:absolute;
left:50%;
width:855px;
margin-left:-427.5px;
}
Ik wil er dus gewoon voor zorgen dat alles mooi in het midden staat zoals het forum hier
!Het laatste probleem is het niet volledig weergeven van de website als ik mijn browser naar een kleiner formaat sleep. De header enzo worden precies bijgesneden ... Ik zie niet hoe ik dit kan verhelpen.
Link
Hopelijk weten jullie raad!
Grtz
