comre
Legacy Member
Hallo,
Ik heb op dit forum reeds discussies gelezen betreffende afstandsonderwijs. Graag zou ik daar toch even mijn ervaring over delen, die niet zo positief is...
Ikzelf heb 2 graduaten in avondschool gedaan en daarna een flexibel traject te KahoSL geprobeerd via afstandsonderwijs. Heel vriendelijke mensen tijdens de inschrijving, maar daarna teleurstelling troef. Slechte communicatie met HAO studenten en uitgewerkte oefeningen worden zelfs nooit ter beschikking gesteld van HAO studenten, als excuus krijgt de HAO student dat men dit niet op een leerplatvorm kan gooien omdat er anders geen dagstudenten meer naar de les zouden komen. Het wordt de HAO student letterlijk onmogelijk gemaakt om te slagen !!
De ombuds kiest ook pertinent de kant van docent bij klachten. van begeleiding is weinig sprake, men is de HAO student liever kwijt dan rijk.
Never seen before !! In avondscholen altijd goede ervaringen gehad.
Bovendien kon ik op het einde van het schooljaar geen enkele medestudent meer vinden, allemaal afgehaakt !
Ik geloof niet dat dit normaal is. Van Katho heb ik namelijk veel positieve comment gehoord en ik overweeg van daar een opleiding aan te vatten. Daar worden studenten weldegelijk begeleid heb ik me laten vertellen. I hope so, ik hoop in ieder geval dat ze het in andere scholen serieus opvatten en niet enkel als middeltje voor extra financiële steun.
Groeten,
Th
Ik heb op dit forum reeds discussies gelezen betreffende afstandsonderwijs. Graag zou ik daar toch even mijn ervaring over delen, die niet zo positief is...
Ikzelf heb 2 graduaten in avondschool gedaan en daarna een flexibel traject te KahoSL geprobeerd via afstandsonderwijs. Heel vriendelijke mensen tijdens de inschrijving, maar daarna teleurstelling troef. Slechte communicatie met HAO studenten en uitgewerkte oefeningen worden zelfs nooit ter beschikking gesteld van HAO studenten, als excuus krijgt de HAO student dat men dit niet op een leerplatvorm kan gooien omdat er anders geen dagstudenten meer naar de les zouden komen. Het wordt de HAO student letterlijk onmogelijk gemaakt om te slagen !!
De ombuds kiest ook pertinent de kant van docent bij klachten. van begeleiding is weinig sprake, men is de HAO student liever kwijt dan rijk.
Never seen before !! In avondscholen altijd goede ervaringen gehad.
Bovendien kon ik op het einde van het schooljaar geen enkele medestudent meer vinden, allemaal afgehaakt !
Ik geloof niet dat dit normaal is. Van Katho heb ik namelijk veel positieve comment gehoord en ik overweeg van daar een opleiding aan te vatten. Daar worden studenten weldegelijk begeleid heb ik me laten vertellen. I hope so, ik hoop in ieder geval dat ze het in andere scholen serieus opvatten en niet enkel als middeltje voor extra financiële steun.
Groeten,
Th




