marle
Legacy Member
Hey,
Ik vroeg me af wat er gebeurt als je nu in juni afstudeert als master maar nog vakken van je bachelor in tweede zit of volgend schooljaar moet doen.
Krijg je dan al je diploma of een certificaat van de master opleiding? Hoe formuleer je dit best op je CV? Gewoon als volgt?
2008-2011: bachelor blabla - nog niet volledig geslaagd
2011-2012: master
Ik denk als je niet vermeld dat je nog niet geslaagd bent dat je veel verwarring creëert, niet?
Op zicht veranderd een antwoord niet veel op de situatie, maar het is wel gemakkelijk om hier meer over te weten.
Ik vroeg me af wat er gebeurt als je nu in juni afstudeert als master maar nog vakken van je bachelor in tweede zit of volgend schooljaar moet doen.
Krijg je dan al je diploma of een certificaat van de master opleiding? Hoe formuleer je dit best op je CV? Gewoon als volgt?
2008-2011: bachelor blabla - nog niet volledig geslaagd
2011-2012: master
Ik denk als je niet vermeld dat je nog niet geslaagd bent dat je veel verwarring creëert, niet?
Op zicht veranderd een antwoord niet veel op de situatie, maar het is wel gemakkelijk om hier meer over te weten.
ik zit ook in die situatie, doe nu de volledige master met nog een klein vakske van 3sp van't 3de jaar