Viktorious_Me
Legacy Member
Hallo iedereen,
Ik ben nu 15 en word 16 in november en kan dus een vakantiejob doen (yay). Ik heb gesolliciteerd bij IKEA Zaventem en Speelpleinen Zaventem, maar heb van geen één van de twee een antwoord gekregen. Betekent dat dat ik niet aangenomen ben. Ik wil wel nog een weekje wachten, maar als ik dan nog geen antwoord heb word ik radeloos. Zou ik hen dan moeten contacteren? Omdat ik er zo ambetant van was heb ik een mail gestuurd naar de gemeente of een vakantiejob in de bib mogelijk is en ik heb het formulier ingevuld van de Colruyt. Is het normaal dat werkgevers het niet melden als je niet aangenomen bent?
Groetjes Viktor
Ik ben nu 15 en word 16 in november en kan dus een vakantiejob doen (yay). Ik heb gesolliciteerd bij IKEA Zaventem en Speelpleinen Zaventem, maar heb van geen één van de twee een antwoord gekregen. Betekent dat dat ik niet aangenomen ben. Ik wil wel nog een weekje wachten, maar als ik dan nog geen antwoord heb word ik radeloos. Zou ik hen dan moeten contacteren? Omdat ik er zo ambetant van was heb ik een mail gestuurd naar de gemeente of een vakantiejob in de bib mogelijk is en ik heb het formulier ingevuld van de Colruyt. Is het normaal dat werkgevers het niet melden als je niet aangenomen bent?
Groetjes Viktor
