Archief - ATTN: Studenten steun- en klaagthread - Deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Grootste vuilbakrichting?


  • Totaal aantal stemmers
    256
  • Opiniepeiling gesloten.

Th1x4nG

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Heb da boek ook nog nie ze :) in de acco ook niet gevonden (alleszins niet bij de economie boeken) en in de kursusdienst wordt het pas over een anderhalve week verwacht..

Op bol.com kost het trouwens 220€, ik hoop dat hier zeker wat van afgaat bij acco/kd
Kost 60 euro
lantaarnpaal zei:
en thixang: die excelshit in statistiek, moet ge die van buiten kennen en kunnen gebruiken?

Er zijn Excelvragen alleszins :p

Nas

Legacy Member
Ik wil ook mijn PS3 op kot zetten, ik ben mij nu steendood aan het vervelen :(

Cadiuro

Legacy Member
Als er iemand hulp nodig heeft met excel, ik ken er inmiddels alles van

Balsaus

Legacy Member
En ne comfortabele zetel voor uw scherm maakt het nog velen malen beter!

fragflap

Legacy Member
hallo,

Ik heb quasi voor elke les slides nodig die ik moet printen van het elektronische platform. Is er geen andere oplossing om aan die slides te geraken ? Ik wil het met veel plezier betalen maar het probleem is heb al veel andere kosten die ik allemaal zelf moet betalen.(busabonnement, cursussen, handboeken, eten, kot, enz.)

fragflap

Legacy Member
Sorry bedoelde een trein abonnement. Al mijn geld dat ik ooit heb verdiend aan week-end werk en vakantie gaan naar mijn studies.

TheRedDevils

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Helaas, das een van mijn drie bisvakken, in februari kank het hopelijk verkopen :p

Jammer, kging zeggen dat ik het net van iemand anders had gekocht :s

Morgenochtend eindelijk achter een gele fiets! Gedaan met overal te voet naartoe gaan en veel tijd te verliezen.

Th1x4nG

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Jammer, kging zeggen dat ik het net van iemand anders had gekocht :s
Oeee, pijnlijk :( Kheb wa nieuwe kandidaten opgescharreld... Een griet waarek 20 sms'en naar heb zitten sturen in de les, mss moetek vaker boeken verkopen, zoveel succes hebbek nooit :unsure:
Nuja, haar les zal ook wel saai geweest zijn :lol: (ahja, vaneigens, 2e bach TEW :unsure:)

fragflap

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Maar, ge zei geen kot te hebben? :')

Ik heb een kot. Het treinabonnement dient voor om op het einde van de lesweek terug naar huis te gaan.

Mijn ouders staan niet achter mijn studies dus moet ik maar alles zelf betalen. Ik weet de meeste kunnen mij niet uitstaan, deels door mij geef ik toe. Maar ik heb hier al veel dingen opgestoken. Dus tips altijd welkom ;)

Th1x4nG

Legacy Member
fragflap zei:
Ik heb een kot. Het treinabonnement dient voor om op het einde van de lesweek terug naar huis te gaan.

Mijn ouders staan niet achter mijn studies dus moet ik maar alles zelf betalen. Ik weet de meeste kunnen mij niet uitstaan, deels door mij geef ik toe. Maar ik heb hier al veel dingen opgestoken. Dus tips altijd welkom ;)

Ge betaalt een volwaardig treinabonnement? Of zo'n campustreinkaart of hoe dat ook heet? :unsure:

fragflap

Legacy Member
Een volwaardig treinabonnement. Ik kom van Deurne bij Antwerpen.

Cadiuro

Legacy Member
Kzou u precies toch aanraden eens wat meer rond die campuskaart op te zoeken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan