Archief - Baas worden van "plezierhuisje"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Europa

Legacy Member
Hallo

Ik zou op lange termijn (heb nu het geld nog niet voor) een bordeel willen open doen. Ik weet dat het niet helemaal conventioneel is maar dat is al altijd een droom/doel voor me geweest.

Natuurlijk vind je daar geen A tot Z plan van op het internet. Je vind daar zelfs zo goed als niets over. Daarom zou ik willen vragen of er hier mensen gelijk welke tip/info hierover hebben.

Alle info is welkom (financieel, wetten, uitbating, personeel, enz.)

Mvg

Kowalskii

Legacy Member
Als ge nog iemand zoekt voor de sollicitatiegesprekken te leiden, I'm your man.

Tritser

Legacy Member
Beste wat je kan doen. Een pand kopen zodat je alvast geen last krijgt van huisbazen etc. De meisjes die er 'werken' op zelfstandige basis laten werken, en een deel van de opbrengst betalen aan u voor de accomodatie en de gewaarborgde veiligheid. Anders wordt je al snel bestempeld als 'pooier'.

En veel respect hebben voor uw dames! Anders zal het ook niet lang duren....

Verder heb je zelf ook de inkomsten van het drankverbruik etc.

Dit alles onder het mom van een priveclub.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4

Europa

Legacy Member
Tritser zei:
Beste wat je kan doen. Een pand kopen zodat je alvast geen last krijgt van huisbazen etc. De meisjes die er 'werken' op zelfstandige basis laten werken, en een deel van de opbrengst betalen aan u voor de accomodatie en de gewaarborgde veiligheid. Anders wordt je al snel bestempeld als 'pooier'.

En veel respect hebben voor uw dames! Anders zal het ook niet lang duren....

Verder heb je zelf ook de inkomsten van het drankverbruik etc.

Dit alles onder het mom van een priveclub.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4

Thx voor de reactie. Hier had ik zoal aan gedacht. Dit zijn zo een beetje de grote lijnen zou ik zeggen. Ik heb ook aal een 'concept' in gedachten om niet zomaar een klassiek borbeel open te doen.

Respect is geen probleem, ben geen macho ofzo.

hashtag

Legacy Member
Dus ge wist al van jongs af aan dat uw 'droom' een eigen hoerenhuis hebben was?

jeff_tw

Legacy Member
Tritser zei:
Beste wat je kan doen. Een pand kopen zodat je alvast geen last krijgt van huisbazen etc.

Dan moet je al geld hebben om het zo te kopen, want veel succes om een lening te krijgen bij de bank.

Cycloon

Legacy Member
jeff_tw zei:
Dan moet je al geld hebben om het zo te kopen, want veel succes om een lening te krijgen bij de bank.

Je geeft de bankdirecteur wat gratis inkombonnetjes en dat gaat zonder probleem ;)

Bananarama

Legacy Member
Ik zou opletten met die meisjes "een deel van de opbrengst" te laten betalen. Daar ligt volgens mij nl de grens tussen een pooier en een huisbaas/veiligheidsagent. De ene gaat steevast met 1/4 (zeg nu maar zoiets) van alle inkomsten lopen (wat dus de ene maand 250 euro, maar de andere maand eveneens 2500 euro kan betekenen, schandalig veel dus), de andere vraagt gewoon maandelijks een vaste bijdrage. Beetje zoals huur en vaste kosten betalen, maar dan onder vaste kosten ook "beveiliging" of iets in die aard.

Ludwig Van

Legacy Member
Ik ken al een goei hoer.

Hij is ooit nog voorzitter geweest.

SusieQ

Legacy Member
Alez jong in juli jongstleden wou je nog in de bank gaan werken worden en nu hoerenmadam... gaat snel achteruit uw dromen zulle!

Bananarama

Legacy Member
SusieQ zei:
Alez jong in juli jongstleden wou je nog in de bank gaan werken worden en nu hoerenmadam... gaat snel achteruit uw dromen zulle!

Hoezo achteruit? Ik vind er niks mee, is maar een onderneming zoals een andere. Zolang je de plek "clean" houdt natuurlijk, maar dat heb je met cafés enzo ook.

Bananarama

Legacy Member
Ik vind dit echt niet anders dan eigenaar zijn van een hotelletje of een café ofzo...

SusieQ

Legacy Member
Bananarama zei:
Hoezo achteruit? Ik vind er niks mee, is maar een onderneming zoals een andere. Zolang je de plek "clean" houdt natuurlijk, maar dat heb je met cafés enzo ook.


Sorry, was weer vergeten dat het 9lives is en ik mijn posts met /sarcasm moet aflsuiten...

EDIT: oops... i did it again!

(more) /sarcasm

Fliblit

Legacy Member
Bananarama zei:
Ik vind dit echt niet anders dan eigenaar zijn van een hotelletje of een café ofzo...

Komaan, ge weet toch goed genoeg dat er daar een stigma aan vasthangt

YaMo

Legacy Member
Tritser zei:
Beste wat je kan doen. Een pand kopen zodat je alvast geen last krijgt van huisbazen etc. De meisjes die er 'werken' op zelfstandige basis laten werken, en een deel van de opbrengst betalen aan u voor de accomodatie en de gewaarborgde veiligheid. Anders wordt je al snel bestempeld als 'pooier'.

Dat klinkt nu eigenlijk net als de definitie van een pooier.

Bananarama

Legacy Member
Fliblit zei:
Komaan, ge weet toch goed genoeg dat er daar een stigma aan vasthangt

Er zijn zo veel dingen waar vroeger een stigma aan vasthing, maar die nu de normaalste zaak van de wereld zijn. Zolang er geen minderjarigen, afpersing, drugs en/of geweld in het spel zijn, iedereen het concept "vrije wil" in ere houdt en iedereen braafjes zijn rekeningen en belastingen betaalt, kan voor mij anno 2013 alles.

Het is natuurlijk niet de droom van elke ouder voor zijn/haar kind, maar geef toe: op het einde van de dag is het onder bovenstaande voorwaarden nog altijd een eerlijke boterham verdiend.

shaGie

Legacy Member
Ik ken geen 1 normaal persoon die zo iets opendoet hoor, zijn allemaal rare lelijkaards met rare fetishen en lopen normaal 3x per dag te mastruberen, dan wil je niet weten hoeveel zo iemand zich wast, BAHH8!!!!! CHEESE

Het feit dat het altijd al uw droom was zegt genoeg, de meeste bazen van een privéclub of hoerenhuis zijn daar door omstandigheden en entourage in geraakt, niet uit passie... xD Nerd alert

Bananarama

Legacy Member
Heb nochtans docu's gezien over enkele bordelen in Amerika en daar verliep het allemaal heel veilig, eerlijk en proper. Je komt het mss niet vaak tegen, maar het kan dus wel degelijk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan