iXzion
Legacy Member
Hallo,
Ik zit nu in mijn eerste jaar, na serieus te blokken en een slecht examen frans te maken zie ik in dat ik echt niets van feeling heb met die taal ... Aangezien het niveau moeilijker wordt is dit wel maar kut :/ Is er geen manier om een diploma te halen zonder een bepaald vak te doen? (in mijn geval frans) Ik ga natuurlijk eerst mijn resultaten afwachten ...
Alvast bedankt!
Ik zit nu in mijn eerste jaar, na serieus te blokken en een slecht examen frans te maken zie ik in dat ik echt niets van feeling heb met die taal ... Aangezien het niveau moeilijker wordt is dit wel maar kut :/ Is er geen manier om een diploma te halen zonder een bepaald vak te doen? (in mijn geval frans) Ik ga natuurlijk eerst mijn resultaten afwachten ...
Alvast bedankt!


(om ff te cross-topic posten