Archief - Begin volgende maand op BASF

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Silvester9

Legacy Member
Hey,

volgende maand begin ik op BASF als procesoperator op het energiebedrijf.
Kan iemand me meer info verschaffen over deze dienst? Ik tast nog volledig in het duister...

Grtz

MrKend54l

Legacy Member
Uw taakomschrijving is naar metertjes kijken en het proces bijsturen indien nodig.

Silvester9

Legacy Member
Ik ken de taak van procesoperator. Ik heb enige ervaring. Mr op BASF had ik al van heel wat
diensten gehoord mr niet het energiebedrijf, vandaar m'n vraag e

ChfZ | Hanky

Legacy Member
NotoriousP zei:
Vraag dat aan uw werkgever?

2nd



al die new accounts van idioten die aan hunne baas geen vragen durve stellen en ze hier dan maar zetten...
Zou perma ban moeten zijn :/

Block

Legacy Member
Energie klinkt als verdeling electriciteit en stoom.

Wschl wat condensaatstalen e.d. nemen.

xxxracexxx

Legacy Member
Energiebedrijf voorziet heel BASF van "energie", dwz stoom/drinkwater/GDW/stroom/stookgas/... Ook zorgen ze voor het afvalwater van BASF.

xxxracexxx

Legacy Member
Ah en het beheer van de pijpenbruggen op BASF valt ook onder energie...
Passeert maar eens langs de F300 bij een nachtelijke rondgang :)

Silvester9

Legacy Member
Jammer maar helaas, niet iedereen is een idioot... Hanky!
Ik heb totaal geen assertiviteitsprobleem, maar wat doe je als mensen van HR u zelf het
antwoord schuldig moeten blijven...?

Silvester9

Legacy Member
Situatie is ondertussen veranderd... Er zijn nog drie mogelijkheden:
Chloor (Solvin), SAP, of energiebedrijf! Men kijkt nu waar de vacature het meest urgent is.
Iemand enige voorkeur?

NotoriousP

Legacy Member
Silvester9 zei:
Jammer maar helaas, niet iedereen is een idioot... Hanky!
Ik heb totaal geen assertiviteitsprobleem, maar wat doe je als mensen van HR u zelf het
antwoord schuldig moeten blijven...?

Ja want aan HR moet je vragen stellen, alsof die iets weten van hoe de jobs daar écht aan toe gaan.

xxxracexxx

Legacy Member
Solvin is niet 100% basf, sap = superabsorber = zit in pampers van de klein mannen :-)
Voor mij zou energie op 1 staan wegens de werkzekerheid. Deze voorziet basf van alles dus die plant zou pas kunnen sluiten als al de rest ook gesloten is... Dan zou ik voor sap gaan en dan pas voor solvin omdat dat niet 100% basf is maar een samenwerking met solvay.

Silvester9

Legacy Member
Het is toch Solvin geworden. Net terug van contractbespreking. Tja, sowieso beter dan niets e... De toekomst zal het uitwijzen!
Tenzij m'n bloed en urine er anders over beslissen begin ik 16 maart!

xxxracexxx

Legacy Member
Hehe, slecht is het zeker ni ze. Plant staat volle 100% op BASF terrein en die mannen hebben zelfde voordelen als de andere basf'ers ;) Dacht dat ze enkel een ander uniformke hadden... Weet je al in wat soort shiftsysteem je komt en welke ploeg?

Silvester9

Legacy Member
Morgen gesprek met produktieleider! Ik mag beginnen op 16 maart. Eigenlijk vergeten te vragen maar ik dacht snelroterend! Hoop ik...

Samko

Legacy Member
lol, solvin, gewoon niet te veel naar 4444 bellen ;-) ( It dienst)

Razors

Legacy Member
Een vriend van me doet dit ook, hij omschrijft het als de homer simpson job :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan