gamer1
Legacy Member
Vroeg me af hoe het niveau in de TU Eindhoven ligt in vergelijking met hier. Zou na industrieel ingenieur eventueel daar de master automotive engineering willen doen. Moet ge daar dan een schakeljaar voor doen of kunt ge gewoon instromen? Natuurlijk ook altijd leuk om ervaring van mensen die hier en daar gestudeerd hebbe te horen. Zeg er mss wel ff bij wa ge gedaan hebt en waar.
Niveau schijnt idd hoog te zijn.


