metalhard
Legacy Member
hallo,
Ik zit in het 6e jaar Latijn-wiskunde en ik twijfel wat ik volgend jaar ga doen.
Ik denk over burgerlijk of industrieel ingenieur, maar ik ben niet zeker of ik burgerlijk wel ga aankunnen. Kan iemand mij hier wat handige info geven om mijn keuze mss wat te vergemakkelijken? Het is vooral om fysica en chemie dat ik mij zorgen maak omdat ik van die vakken maar 1 uur les per week krijg.
Als ik voor burgerlijk ga, dan denk ik dat ik nr de KU Leuven ga of de UGent, maar dat zie ik nog wel. Maar industrieel ingenieur is wel op hogeschool niveau en ik zou totaal niet weten welke ik moet kiezen. Kent iemand een goede hogeschool voor industriële ingenieurswetenschappen (het liefst in de provincie Antwerpen)
.
alvast bedankt
Ik zit in het 6e jaar Latijn-wiskunde en ik twijfel wat ik volgend jaar ga doen.
Ik denk over burgerlijk of industrieel ingenieur, maar ik ben niet zeker of ik burgerlijk wel ga aankunnen. Kan iemand mij hier wat handige info geven om mijn keuze mss wat te vergemakkelijken? Het is vooral om fysica en chemie dat ik mij zorgen maak omdat ik van die vakken maar 1 uur les per week krijg.
Als ik voor burgerlijk ga, dan denk ik dat ik nr de KU Leuven ga of de UGent, maar dat zie ik nog wel. Maar industrieel ingenieur is wel op hogeschool niveau en ik zou totaal niet weten welke ik moet kiezen. Kent iemand een goede hogeschool voor industriële ingenieurswetenschappen (het liefst in de provincie Antwerpen)
.alvast bedankt
