xxAn24xx
Legacy Member
Blijkbaar word ik opgeroepen door het RVA en bedreigen ze mij met schorsing. Ondanks ik amper een maand werkloos ben. 12 maand geleden ben ik al eens opgeroepen. Toen was alles in orde qua 'inspanningen zoeken' naar werk.
Intussen heb ik een job gevonden maar helaas ben ik die job onlangs verloren (contract niet verlengd).
Amper 3 weken later krijg ik al meteen een brief van RVA dat ze mijn "inspanningen" op de rooster gaan leggen om mij te schorsen. Hoewel ik dus wel degelijk gewerkt hebt! Meer inspanning dan effectief gewerkt te hebben kan je toch niet vragen me dunkt?!
Dus waarom die bedreigende oproeping? Effectief hebben gewerkt is niet genoeg "inspanning" ofzo?
Intussen heb ik een job gevonden maar helaas ben ik die job onlangs verloren (contract niet verlengd).
Amper 3 weken later krijg ik al meteen een brief van RVA dat ze mijn "inspanningen" op de rooster gaan leggen om mij te schorsen. Hoewel ik dus wel degelijk gewerkt hebt! Meer inspanning dan effectief gewerkt te hebben kan je toch niet vragen me dunkt?!
Dus waarom die bedreigende oproeping? Effectief hebben gewerkt is niet genoeg "inspanning" ofzo?


