Destiser
Legacy Member
Ik ben automatiseringsingenieur, en voor ieder project dat ik al gedaan heb is er nooit iemand ontslagen geweest, eerder iemand bijgeworven.
Wat vele mensen niet weten is dat een hoofdtaak van automatisering veiligheid is, en dat gaat niet ten koste van arbeiders, integendeel.
Automatisering zorgt idd voor een verschuiving van niveau van de tewerkgestelden, meer ingenieurs, en in loop van tijd een beetje minder werkvolk. Maar eerlijk gezegd, het is beter zo, ik heb op een VTI gezeten en wees maar gerust, de helft van de beroepers zit daar uit leegaardij, dus moeten ze 't imo maar weten dat ze geen werk vinden. Ze krijgen verdomme alle kansen, de staat betaalt zich blauw aan onderwijs en dan nog zijn er zovelen die enkel het gemakzugstisgte pad willen bewandelen.
Nu swat,... zowiezo kan een fabriek niet draaien zonder arbeiders, en het is niet omdat die ****** zo robotzot zijn dat de rest van de wereld dat ook is.
Wat vele mensen niet weten is dat een hoofdtaak van automatisering veiligheid is, en dat gaat niet ten koste van arbeiders, integendeel.
Automatisering zorgt idd voor een verschuiving van niveau van de tewerkgestelden, meer ingenieurs, en in loop van tijd een beetje minder werkvolk. Maar eerlijk gezegd, het is beter zo, ik heb op een VTI gezeten en wees maar gerust, de helft van de beroepers zit daar uit leegaardij, dus moeten ze 't imo maar weten dat ze geen werk vinden. Ze krijgen verdomme alle kansen, de staat betaalt zich blauw aan onderwijs en dan nog zijn er zovelen die enkel het gemakzugstisgte pad willen bewandelen.
Nu swat,... zowiezo kan een fabriek niet draaien zonder arbeiders, en het is niet omdat die ****** zo robotzot zijn dat de rest van de wereld dat ook is.



